مهاجرت به کانادا با مدرک فنی حرفه ای

مهاجرت به کانادا با مدرک فنی حرفه ای در سال های اخیر بسیار مورد توجه و انتخاب افراد واقع شده است. توجه داشته باشید برای مهاجرت به این کشور با مدرک فنی حرفه ای بایستی شرایط لازم را داشته باشید. برای مثال بایستی حداقل ۲ سال سابقه کاری در ۵ سال اخیر و همچنین به یکی از زبان های فرانسه و انگلیسی مسلط باشید.

مهاجرت به کانادا از طریق مدرک فنی حرفه ای

کانادا یکی از پیشرفته ترین و موفق ترین کشورهای جهان است که در زمینه اقتصاد، فرهنگ و به ویژه در زمینه علمی بسیار پیشرفته می باشد. از این جهت در سال های اخیر افراد زیادی خواهان مهاجرت به این کشور از طریق تحصیل هستند. همچنین مهاجرت های کاری نیز بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. مهاجرت به کانادا از این طریق نیز یکی از راه هایی می باشد که افراد از این طریق اقدام می کنند. برنامه مهاجرت به کانادا از طریق کار برای تکنسین هایی که این مدرک را دارا هستند مناسب می باشد.

"<yoastmark

 

در این برنامه مهاجرت به کانادا نیز مانند مهاجرت کاری به این کشور از طریق سیستم اکسپرس اینترنتی اقدام به تشکیل پرونده به صورت آنلاین می گردد. توجه داشته باشید که برای مهاجرت به کانادا از طریق تخصص شغلی کاربایستی شرایط لازم را داشته باشید و مدارک لازم را مهیا نمایید که در ادامه به بخشی از حداقل شرایط های مورد نیاز اشاره هایی کرده ایم. شما در صورتی که قصد مهاجرت و سفر به کانادا با مدرک فنی حرفه ای را دارید می توانید با مراجعه به مشاوران در این زمینه اطلاعات مفیدی را کسب نمایید.

حداقل شرایط لازم برای برنامه مهاجرت کاری فنی حرفه ای

از شرایط لازم برای برنامه مهاجرت کاری فنی حرفه ای می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. تسلط و آشنایی با یکی از زبان های انگلیسی و یا فرانسه
  2. داشتن حداقل سابقه کاری به مدت ۲ سال در ۵ سال اخیر به صورت تمام وقت
  3. داشتن تجربه کاری در طبقه بندی مشاغل کشور کانادا
  4. داشتن پیشنهاد شغلی
  5. عدم نیاز به مدرک تحصیلی
    مهاجرت به کانادا

    مهاجرت به کانادا

توجه داشته باشید حداقل سطح زبان انگلیسی برای دو مهارت مکالمه و شنیدن و برای دو مهارت خواندن و نوشتن می باشد. مدرک زبان انگلیسی مورد قبول تکنسین کانادا و برنامه مهاجرت فنی حرفه ای فقط جنرال می باشد.

همچنین مهاجرت به کانادا برای گروه های کاری زیر امکان پذیر می باشد:
  1. صنعت برق، ساختمان و سازه
  2. تعمیر و نگهداری و بهره برداری تجهیزات تجاری
  3. سرپرست کنترل، تولید و پردازش
  4. آشپز و سرآشپز
  5. نانوا، قصاب

تمامی این موارد مجموعه ای از مشاغل متفاوت می باشد که در لیست مشاغل کانادا به توضیح جزئیات آن پرداخته شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *