مهاجرت به کانادا با سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا، شاید رویای بسیاری از افراد باشد. کشور کانادا دومین کشور بزرگ دنیا در قاره آمریکای شمالی است. کشور کانادا دارای امکانات رفاهی بسیاری است. مثلا شهر ونکوور آن، جزو ۵ شهر برتر دنیا برای زندگی انتخاب شده است. به همین دلیل این کشور بسیار مهاجرپذیر است.  کشور کانادا دارای ۱۰ ایالت و ۳ منطقه است که البته به دلیل وجود شرایط آب و هوایی سرد در برخی از مناطق آن، این مناطق خالی از سکنه می باشند. برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت کانادا، راه های بسیاری وجود دارد، اما مهاجرت به کانادا با سرمایه گذاری آسانترین راه برای دریافت اقامت این این کشور است.

مهاجرت به کانادا با سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا با سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

برای دریافت اقامت کشور کانادا، می توانید از طریق سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت نمایید. روش سرمایه گذاری برای اشخاصی که دارای تجربه مدیریتی و تجاری هستند، مناسب است. مزیت های دریافت اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری عبارتند از:

  • متقاضی نیازی به بلد بودن زبان انگلیسی ندارد.
  • متقاضی نیازی به داشتن مدرک تحصیلی ندارد.
  • متقاضی تعهدی ندارد که بعدا حرفه و تجارتی را بوجود آورد.
  • اقامت دائم برای متقاضی و همسر و فرزندانش او صادر می شود.

ویزای سرمایه گذاری کانادا

در روش سرمایه گذاری، متقاضی با سرمایه گذاری ۸۰۰.۰۰۰ دلار، می تواند پس از ۵ سال اقامت دائم کانادا را بگیرد. البته به غیر از شهر کبک که دارای شرایط خاص خود می باشد. دولت کانادا به شما این تضمین را می دهد که پس از ۵ سال اصل پول شما را بدون سود بازگرداند. راه دیگری نیز وجود دارد که طی آن متقاضی به جای ۸۰.۰۰۰ دلار، مبلغ ۱۸۰.۰۰۰ دلار را سرمایه گذاری می کند اما این پول پس از ۵ سال به او بازگردانده نمی شود.

همچنین متقاضی باید ۱.۶۰۰.۰۰۰ دلار دارایی که شامل زمین و خانه و ماشین و سایر اشیا می شود را داشته باشد. این دارائی ها می تواند در هر جای دیگری غیر از کانادا یا داخل کشور کانادا باشد. همچنین این دارائی ها می تواند به نام همسر نیز باشد. از دیگر شرایط مهاجرت به کانادا برای سرمایه گذاری، داشتن حداقل ۲ سال سابقه مدیریتی برای متقاضی می باشد. در واقع متقاضی باید همه مسئولیت های مربوط به مدیریت را در کار خود انجام داده باشد و اگر شرکت یا موسسه ای را مدیریت می کرده است، این موسسه و شرکت باید حداقل ۲ کارمند داشته باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *