مهاجرت به کانادا از طریق کار

افراد بسیار زیادی هستند که علاقه بسیار زیادی به مهاجرت به کشور کانادا دارند، مهاجرت به کانادا از طریق کار یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور می باشد، چرا که سالانه افراد بسیار زیادی از این طریق اقامت کشور کانادا را دریافت می کنند و به همین دلیل اگر شما دارای مهارت کافی نیز باشید شانس شما برای مهاجرت به کانادا بیشتر از سایر روش ها می باشد.

ویزای کار کانادا

برای مهاجرت به کانادا از طریق کار باید ویزای کار این کشور را دریافت کنید، از آنجایی که کشور کانادا یک کشور بسیار ثروتمند می باشد سالانه نیاز بسیار زیادی به نیروی کار ماهر پیدا می کند به همین علت در آخر هر سال لیستی از متخصصین جمع آوری می شود و بر اساس این لیست به افراد متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق کار اقامت داده می شود. برای این که بتوانید ویزای کار این کشور را دریافت کنید باید یک سری از شرایط و معیارها را داشته باشید که بتوانید در میان سایر متخصصین رتبه خوبی را داشته باشید تا اول از همه اقامت این کشور به شما برسد.

مهاجرت به کانادا از طریق کار

مهاجرت به کانادا از طریق کار

سیستم مهاجرت به کانادا یا سیستم ورودی اکسپرس انتری

این سیستم یک سیستم آنلاین برای متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق کار می باشد، این سیستم به شما اجازه می دهد که مشخصات خود را به عنوان یک فرد متخصص وارد کنید و در لیست این سیستم قرار بگیرید تا بر اساس نیاز کشور کانادا به شما اعلام شود که در این کشور به تخصص شما نیاز است یا خیر؟ در پایان سال افرادی که در صدر این لیست باشند دعوت می شوند که اقامت کشور کانادا را دریافت کنند.

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که این سیستم به چه شکل کار می کند؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که این سیستم بعد از تقاضای شما برای مهاجرت به کانادا از طریق کار مشخصات شما را اندازه گیری می کند و نمره ای را به شما می دهد و در پایان نیز بر اساس همین نمره ها افراد اقامت کشور کانادا را دریافت می کنند.

ویزای کار کانادا

ویزای کار کانادا

معیارهای امتیازدهی

سیستم اکسپرس اینتری معیارهای متنوعی را برای افرادی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق کار را دارند در نظر میگیرد که از جمله آنها می توان به مواردی از قبیل: سطح تحصیلات، توانایی شما در صحبت کردن به زبان انگلیسی و یا فرانسه ( چون که کشور کانادا یک کشور دو زبانه می باشد)، مهارت هایی که دارید و تجربه و سابقه کاری، سن شما، در صورتی که ازدواج کرده باشید میزان تحصیلات و تجربه کاری همسر و همین طور صحبت کردن به زبان انگلیسی نیز برای شما امتیازات اضافه ای را دربر خواهد داشت، که با افزایش این امتیازات احتمال مهاجرت به کانادا از طریق کار برای شما افزایش پیدا خواهد کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *