مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

یکی از چندین راه قانونی برای مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم آن، ازدواج با شهروندان این کشور می باشد. مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج، یکی از را ه های زمانبر برای کسب ویزا و نهایتا اقامت این کشور می باشد. اما مزایای زیادی خواهد داشت. در واقع افرادی که از طریق ازدواج، اقدام به مهاجرت به کانادا می نمایند، بعد از مدتی می تواند از کلیه امتیازات شهروندان این کشور، بهره مند شوند.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

متقاضیان اقامت کانادا از طریق ازدواج باید بدانند در صورتی ویزای کانادا برای آنها صادر می شود که مدارک مبتنی بر ازدواج آنها با شهروند کانادایی، مورد پذیرش قرار گیرد. برای این منظور، سن همسر کانادایی وی نباید کمتر از ۱۸ سال باشد. همچنین مدارک موثق دال بر تمکن مالی وی برای تامین هزینه های زندگی به مدت حداقل ۳ سال را ارائه دهد. البته سن متقاضی مهاجرت به کانادا نیز نباید کمتر از ۱۶ سال باشد.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

شخصی که متقاضی مهاجرت به کانادا است، و شخصی را به عنوان همسر خود برمی گزیند نباید به هیچ وجه جرایمی اعم از خشونت علیه خانواده یا اشخاص، تهدید و جرایم جنسی داشته باشد. همچنین همسر یا شریک زندگی دیگری نداشته باشد. ورشکسته و زندانی نیز نباشد. در صورتی که کلیه این موارد رعایت گردد، فرد متقاضی می تواند به این وسیله، به کانادا مهاجرت نماید. با گذشت مدت زمان معین از زندگی مشترک، متقاضیان مهاجرت به این کشور می توانند اقامت دائم این کشور را دریافت نمایند.

مواردی که در درخواست مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج، اداره مهاجرت را به شک می اندازد.

به دلیل اینکه برخی از افراد اقدام به ازدواج صوری برای اخذ ویزای کانادا می نمایند، اداره مهاجرت با جدیت این مورد را بررسی می نمایند. مواردی که می تواند آنها را به صوری بودن ازدواج مشکوک کند عبارت است از:

  • اختلاف سنی زیاد بین متقاضی مهاجرت به کانادا و همسرش.
  • اختلاف مذهب بین طرفین نیز می تواند دلیلی بر صوری بودن ازدواج باشد.

تفاوت زبان دو نفر، به طوری که قادر به فهم زبان یکدیگر نباشند از دیگر دلایل احتمالی صوری بودن ازدواج خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *