تحصیل در کانادا بدون آیلتس

تحصیل در کانادا بدون آیلتس برای بسیاری از افراد به یک آرزو تبدیل شده است. اما نگران نباشید، این آرزو آنچنان هم دست نیافتنی نیست. شما با شرایط خاصی می توانید بدون داشتن مدرک زبان در برخی دوره های آموزشی دانشگاه های کانادا مشغول به تحصیل شوید. برای آشنایی بیشتر با این دوره ها و شرایط تحصیل در کانادا بدون آیلتس با ما همراه باشید.

شرایط تحصیل در کانادا بدون آیلتس

تحصیل در کانادا بدون آیلتس امکان پذیر است؛ اما باید این را در نظر بگیرید که شرایط کمی سخت بوده و پذیرش محدود تر می باشد. برخی دانشگاه ها و مراکز آموزشی این کشور، تحصیل در کانادا بدون  داشتن آیلتس را با شرایط خاصی می پذیرند. همان طور می بینید مدرک زبان اهمیت بسیار زیادی دارد؛ اما اگر مدرک آیلتس را ندارید اما به زبان انگلیسی تسلط دارید و یا حتی تسلط ندارید، می توانید باز هم برای تحصیل در کانادا بدون آیلتس امیدوار باشید.

 تحصیل در کانادا بدون آیلتس

تحصیل در کانادا بدون آیلتس

معمولا دو حالت برای اخذ پذیرش تحصیل در کانادا بدون مدرک آیلتس وجود دارد. در حالت اول بدون حتی تست زبان به شما پذیرش مشروط کانادا داده می شود. البته در این حالت اخذ ویزای تحصیلی کانادا کار سخت تری است. در حالت دوم و برخی دانشگاه ها، پذیرش به شما داده شده و شما پس از اخذ ویزای تحصیلی و سفر به کانادا باید در یک آزمون ورودی زبان شرکت کنید. اگر در این آزمون پذیرفته نشدید، می بایست در کلاس های زبانی که در نظر گرفته شده است شرکت کنید.

دانشگاه هایی که نیاز به مدرک آیلتس ندارند

بیایید با دانشگاه هایی که در آن ها می توان تحصیل در کانادا بدون آیلتس را ادامه داد، آشنا شویم. به تبع هر دانشگاهی شرایط خاصی برای پذیرش دانشجویانش دارد؛ اما در ادامه می توانید لیست دانشگاه هایی که نمره آیلتس و مدرک زبان را در شرایط پذیرش خود تاثیر نداده اند را ببینید:

دانشگاه کارلتون – دانشگاه کنکوردیا، دانشگاه مموریال، دانشگاه ساسکاچوان، دانشگاه بروک، دانشگاه رجینا و غیره از جمله بهترین دانشگاه های کانادا هستند که تحصیل در کانادا بدون آیلتس را برای شما امکان پذیر کرده اند. برای آشنایی بیشتر می توانید شرایط تحصیل در کانادا را در وب سایت هر دانشگاه بررسی کنید.

 تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا

دوره های آموزشی که نیاز به مدرک آیلتس ندارند

اما کدام دوره های آموزشی هستند که نیاز به مدرک زبان یا آیلتس ندارند؟ در کانادا برخی دوره های آموزشی هستند که شما می توانید بدون داشتن مدرک زبان به یادگیری آنها بپردازید. در ادامه می توانید با لیستی از این دوره های آموزشی آشنا شوید.

  • دوره آموزشی برنامه نویس و طراح
  • دوره آموزشی دستیار اجرایی داروسازی
  • دوره آموزشی دستیار دندانپزشک
  • دوره آموزشی مدیر شبکه و امنیت
  • دوره آموزشی طراح وب و برنامه نویس
  • دوره آموزشی مدیریت مالی
  • دوره آموزشی دستیار حقوقی
  • دوره آموزشی گرافیک، مدل سازی سه بعدی و انیمیشن

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *