خرید ملک در انگلستان

انگلستان یکی از کشورهای پیشرفته جهان است که دارای بالاترین استاندارد زندگی می باشد. سیر صعودی بازار ملک در انگلستان افراد بسیاری را برای خرید ملک تشویق می کند. افراد با توجه به شرایط خود می توانند از طریق وام و یا پرداخت نقدی اقدام به خرید ملک در انگلستان نمایند.

انگلستان

انگلستان با ۱۳۰٬۳۹۵ مساحت، بیش از ۵۴٬۳۱۶٬۶۰۰ نفر جمعیت دارد. این کشور از پیشرفته ترین کشورهای جهان است که سالانه شاهد مهاجران بسیاری است. بیشتر خاک کشور انگلستان مسطح است. امکانات تحصیلی، تفریحی و ورزشی برای مردم کشور انگلستان در سطح بالایی وجود دارد. سرمایه گذاری در این کشور به دلیل اقتصاد رو به رشد آن، طرفداران بسیاری دارد. برخی از مردم کشورهای خاورمیانه، آفریقا و سایر مناطق تصمیم به سرمایه گذاری در انگلستان را از طریق خرید ملک در این کشور می گیرند. اگر شما هم این تصمیم را دارید، با ما همراه باشید تا نحوه و شرایط خرید ملک در انگلستان را ارائه نماییم.

خرید ملک در انگلیس

خرید ملک در انگلیس

خرید ملک در انگلستان

در چند سال گذشته، بازار ملک در انگلستان رونق بسیاری داشته است. قیمت ملک در این کشور در ۴ سال گذشته به شدت افزایش یافته است و در حدود ۶۰ درصد سودآور بوده است. انگلستان از نظر اقتصادی و سیاسی رو به رشد و قابل اعتماد است، به همین علت سرمایه گذاری در این کشور مورد استقبال قرار گرفته است. خرید ملک و اجاره آن در انگلستان یکی از تجارت های پرسود تلقی می شود. علاوه بر افزایش قیمت ملک در انگلستان طی چند سال گذشته، تفاوت نرخ پوند و ریال نیز سود سرمایه گذاران ایرانی را چند برابر می کند.

برای خرید ملک در انگلستان، می توانید پولی را به عنوان پیش پرداخت برای رزرو ملک مورد نظرتان پرداخت نمایید. بعد از این که ملک برای شما رزرو شد، قراردادی بین شما و فروشنده امضا می شود که شرایط پرداخت مبلغ ملک به صورت توافقی در آن آورده شده است. اما اگر برای خرید ملک در انگلیس به دنبال گرفتن وام هستید، می توانید از شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند کمک بگیرید.

برای دریافت وام خرید ملک می توانید پس از نهایی شدن خرید اقدام نمایید. خرید ملک می تواند غیر حضوری نیز انجام شود. شما می توانید تمام کارهای خرید و پرداخت مبلغ را توسط وکیل خود انجام دهید. اما پیشنهاد می دهیم قبل از خرید ملک از محل مورد نظر دیدن کنید و مشاوره با شرکت های مربوطه را فراموش نکنید.

خرید ملک در انگلستان

خرید ملک در انگلستان

اقامت با خرید ملک در انگلستان

اگر هدف شما از خرید ملک در انگلستان، گرفتن اقامت دائم انگلستان در این کشور است پیشنهاد می کنیم این کار را انجام ندهید. خرید ملک در این کشور گرفتن اقامت را تضمین نمی کند. شما با خرید ملک تنها می توانید از سود حاصل استفاده نمایید. تمام ملیت ها می توانند در انگلستان ملک خریداری کنند اما از این طریق نمی توانند اقامت بگیرند. برای گرفتن اقامت می توانید از طریق ادامه تحصیل و یا تجارت  و سرمایه گذاری اقدام نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *