منابع مهم آزمون آیلتس

Ielts به زبان انگلیسی مخفف international English language testing system می باشد و در حال حاضر آزمون ایلتس یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که در سراسر دنیا برگزار می گردد. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان و مرکز Ielts استرالیا برگزار می گردد و از بالاترین استانداردهای بین المللی جهت سنجش سطح زبان انگلیسی برخوردار است.

معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد.

آزمون آیلتس

آزمون Ielts از جهار بخش listening, speaking, reading و writing تشکیل شده و دارای دو نوع academic و general می باشد. آزمون academic برای ورود به دانشگاه ها مورد نیاز است در حالی که امتحان general مخصوص کسانی است که قصد مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان را دارند.

نمره ی هر بخش از امتحان بین صفر تا نه می باشد و نمره  کل امتحان با گرفتن میانگین از نمره ی هر چهار بخش محاسبه می گردد و در کارنامه ی Ielts علاوه بر نمره ی کل نمره ه هر بخش به صورت جداگانه ذکر می شود.

 آزمون ایلتس

آزمون ایلتس

منابع آزمون ایلتس

در راستای نیل به هدف افزایش مهارت های چهارگانه ی فوق این مؤسسه nclc با برخورداری از جدیدترین متدها و اساتید با تجربه  افتخار برگزاری کلاس های ترمیک و خصوصی speaking  و movie دوره  مجازی و آزمون های آزمایشی را در زمینه ی Ielts طی سال های متمادی دارد و زبان آموزان بسیاری موفق به کسب نمره  لازم جهت ورود به دانشگاه های معتبر دنیا شده اند.

کسب افتخارات توسط زبان آموزان منوط به برنامه ریزی منسجم بر اساس سنجش سطح زبان انگلیسی افراد می باشد که اهداف دوره و طول دوره ی آموزش طبق آن مشخص می شود.

منابع آزمون

همان طور که اشاره شد برای فراگیری زبان انگلیسی لازم است که روی چهار مهارت خواندن، نوشتن شنیدن و صحبت کردن کار شود. این دوره ها به گونه ای طراحی شده است که زبان آموز را از وابستگی کامل به معلم به حداکثر بی نیازی سوق می دهد. کتابهای بسیاری برای این دوره فشرده طراحی شده است که در زیر به شرح آنها می پردازیم.

منابع مهم آزمون ایلتس

 English Grammar in use

این کتاب مرجع خود آموزی برای زبان آموزان است که توسط ریموند مورفی نوشته شده و سندیکای دانشگاه کمبریج آن را به چاپ رسانده است.دانش آموزان می توانند گرامری را که در کلاس به آنها آموزش داده شده از طریق این کتاب مرور کنند. علاوه بر این با مطالعه این کتاب جزییات بیشتری را در گرامر فرا خواهند گرفت و خود را برای آزمون ایلتس اماده میکنند.

English sentence structure

این دوره،دوره فشرده ای در موسسه زبان دانشگاه میشیگان است.هر درس کتاب گرامر جامع زبان انگلیسی با الگوی تکرار، در تمرین ها هماهنگ شده است که به یاد گیری هر چه سریع تر زبان کمک می کند. رابرت کرون با همکاری اعضا موسسه زبان انگلیسی دانشگاه میشیگان این کتاب را به تحریر در آورده است.

Tree or three

این کتاب یک دوره تلفظ با لهجه انگلیسی را شامل می شود. آن بیکر نویسنده این کتاب است وسندیکای دانشگاه کمبریج آن را منتشر کرده است. آشنایی با لهجه انگلیسی و صحبت با این لهجه از توجه بسیاری برخوردار می باشد.

از این رو این کتاب را برای مطالعه زبان آموزان ترتیب دادیم که برای آنها تمرین هایی را در زمینه صداهای زبان انگلیسی، تاکید بر روی کلمات در این زبان و زیر و بمی صدا فراهم می نماید.

Barron’s

در این کتاب چهار مهارت (خواندن،نوشتن،شنیدن و صحبت کردن) که برای آموختن زبان بدانها نیاز داریم با زبانی ساده آموزش داده شده است.آزمون های تمرینی همراه با جواب برای زبان آموزان گرد آوری شده است.

IELTS speaking test

این کتاب توسط دکترایروانی به رشته تحریر در آمده است و به زبان آموزان کمک می کند که از عهده آزمون های speaking  امتحان IELTS بر آیند. سه بخش مهم این کتاب تقریبا معادل با سه قسمت مصاحبه IELTS می باشد. بخش اول کتاب روی اولین قسمت مصاحبه کار می کند. نمونه  گفتگوها در مورد هر موضوع (سوال و جواب هایی بر روی موضوعاتی از قبیل خانواده،زادگاه و … ) در این کتاب گرد آوری شده است. دربخش دوم چهل   نمونه کارت با چهل موضوع همراه با پاسخ آن ها فراهم شده است. در بخش سوم راجع به بیشترموضوعات گفتگوهایی آورده شده است. علاوه بر این در این کتاب اطلاعتی در رابطه با اینکه چگونه جمله هایی روان و صحیح ساخته شود  به زبان آموزان معرفی می شود.

Short stories

مهم ترین روش برای یاد گیری زبان خواندن داستان های کوتاه می باشد. کتاب های گرد آوری شده همراه با CD های صوتی می باشند که گوش کردن به این CD ها به مهارت شنیدن و صحبت کردن زبان آموز بسیار کمک می کند. به علاوه آن روشی بسیار عملی برای دانش آموزان است تا جمله هایی مشابه با آن چه که در داستان است بسازند.

New insight into IELTS

این کتاب توسط ونسا جیکمن و کلیر مک دل به نگارش در آمده است. این کتاب برای آمادگی دوره IELTS طراحی شده است و به چهار بخش تقسیم می شود. تکنیک های خواندن،نوشتن،شنیدن و صحبت کردن در این کتاب به تفصیل آموزش داده می شود. هر بخش با خلاصه ای  از آزمون های IELTS آغاز می شود و زبان آموزان با سوال هایی که احتمالا در آزمون اصلی مشاهده خواهند کرد آشنا می شوند.CD صوتی برای بخش مربوط به شنیدن فراهم شده است.همچنین پاسخ نامه برای تمام بخش های کتاب وجود دارد.

Cambridge books for IELTS Exams

کتاب های کمبریج مجموعه ای از سوال های امتحانی هستند که تمامی تمرینهایی را که یک زبان آموز نیاز دارد فراهم می کنند. پاسخ نامه و CD صوتی نیزدر این کتاب ها گرد آوری شده است.

با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از آموزش های کاربردی زبان انگلیسی و از اخبار روز و قوانین جدید کشور انگلستان با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *