تقویت مهارت رایتینگ آیلتس

تقویت مهارت رایتینگ آیلتس برای شرکت در آزمون IELTS نیاز میباشد که چهار مهارت Listening، Reading، writing و Speaking شما و همین طور توانایی شما در برقراری ارتباط برای کار، زندگی و تحصیل در یک کشور انگلیسی زبان مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. لذا با توجه به ساختار آزمون IELTS و اهمیت و تاثیر این آزمون بر زندگی شما، چگونگی آماده شدن برای این آزمون و دانش زبان انگلیسی شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در حقیقت بایستی به گونه ای خود را آماده سازید که هر گونه احتمال و ریسک عدم دستیابی به نتیجه مطلوب را به حداقل ممکن کاهش دهید. مؤسسه NCLC افتخار دارد تا با دوره های تضمینی خود که در ۵ ترم برگزار می شوند، از سطح مبتدی شما را آماده سازد تا در آزمون آیلتس شرکت کنید و همچنین دانش زبان انگلیسی خود را ارتقا دهید تا در صورت لزوم در سفرهای کاری یا توریستی خود آن را به کار گیرید.

تقویت مهارت رایتینگ آیلتس

تقویت مهارت رایتینگ آیلتس

اهمیت تقویت مهارت رایتینگ آیلتس

 مهارت رایتینگ آیلتس در زندگی روزمره و کاری شما هم به کار می آید. نامه نگاری های رسمی و غیر رسمی، که شامل درخواست، شکایت، تشکر، عذرخواهی و … می باشند و همچنین اگر می خواهید به تحصیل بپردازید نوشتن مقاله و توضیح نمودار، چارت و … از اهمیت خاصی برخوردار هستند.

انواع رایتینگ آیلتس

مهارت Writing شامل دو بخش (Task) می باشد و زمان در نظر گرفته شده برای آن ۶۰ دقیقه است. بخش دوم در هر دو نوع آزمون یکسان است، شما بایستی یک مقاله (Essay) با حداقل ۲۵۰ کلمه بنویسید زمان در نظر گرفته شده برای شما در این بخش ۴۰ دقیقه می باشد. در بخش اول آزمون General از شما خواسته می شود که یک نامه با حداقل ۱۵۰ کلمه در ۲۰ دقیقه بنویسید. در بخش اول آزمون Academic شما بایستی یک جدول، نمودار، چارت و یا … را در ۲۰ دقیقه با حداقل ۱۵۰ کلمه توضیح و تفسیر نمایید.

 که در دنیای امروز  Writing توانایی برقراری ارتباط مؤثر در قالب NCLC در کلاسهای زبان انگلیسی مؤسسه بسیار ضروریست آموزش داده می شود وبخشهای مهمی از قبیل محتوا، لغت، گرامر و…به صورت کاربردی با شما کار خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *