آزمون آیلتس Life Skills

IELTS Life Skills چیست؟ چه کسانی به این آزمون نیاز دارند؟ در این آزمون چه بخش های مورد ارزیابی قرار می گیرند؟ نمره آزمون آیلتس Life Skills چگونه محاسبه می شود؟ کجا می توان در این آزمون شرکت کرد؟ چه مدت طول می کشد تا نتیجه اعلام شود؟

در صورتی که برای ویزای ازدواج و همسر انگلستان اقدام کرده اید و می خواهید با همسرتان که قبلا در انگلستان زندگی کرده است و اقامت انگلستان را دارد زندگی کنید باید در آزمون IELTS Life Skills شرکت کنید. همچنین اگر در حال حاضر در انگلستان هستید و می خواهید به طور دایم در آنجا زندگی کنید و این که اگر می خواهید یک شهروند انگلیسی باشید و یا برای تمدید ویزای خود نیاز به این آزمون دارید.

آزمون آیلتس Life Skills

آزمون آیلتس Life Skills

IELTS Life Skills چیست؟

این آزمون به زبان انگلیسی توسط مراکز زیر برگزار می شود:

IDP

IELTS Partners

British Council

 IELTS Australia

Cambridge Assessment English

آزمون آیلتس Life Skills

در IELTS Life Skills لیسنینگ و اسپیکینگ مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. اگر برای ویزای ازدواج و همسر انگلستان اقدام می کنید به نمره A1 نیازدارید.

برای تمدید ویزای خود به IELTS Life Skills A2 و در صورتی که برای اقامت دایم و شهروندی انگلستان اقدام می کنید به مدرک IELTS Life Skills B1  نیاز خواهید داشت.در کجا و چه زمانی می توان در IELTS Life Skills شرکت کرد؟

محل آزمون در سرتاسر دنیا توسط UK Visas Immigration مشخص می گردد و نتایج کسب شده از مکان هایی غیر از مکانهای مشخص شده قابل قبول نیست.

آزمون آیلتس Life Skills

آزمون آیلتس Life Skills

۷ روز بعد از آزمون نتیجه شما اعلام خواهد شد و تنها یک کپی از کارنامه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اگر در آزمون قبول شدید در همان سطح نمی توانید در آزمون مجدد شرکت کنید.

در روز آزمون به غیر از شما و ممتحن نفر سومی هم به عنوان شرکت کننده در آزمون خواهد بود. اسپیکینگ و لیسنینگ شما در همین یک جلسه سنجیده خواهد شد. سطح A1,A2,B1 بین ۱۶ الی ۲۲ دقیقه طول خواهد کشید.

آزمون IELTS Life Skills

عملکرد شما توسط ممتحن در طی امتحان لیسنینگ و اسپیکینگ بر اساس معیارهای زیر خواهد بود:

  • به دست آوردن اطلاعات
  • انتقال اطلاعات
  • صحبت کردن برای برقراری ارتباط
  • مشارکت در بحث

در نظر داشته باشید که عملکرد شخص دیگری که در امتحان حضور دارد روی ارزیابی شما تاثیر نخواهد داشت.

موسسه NCLC کلاس های آمادگی آزمون آیلتس Life Skills را برگزار می نماید.

با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از آموزش های کاربردی زبان انگلیسی و از اخبار روز و قوانین جدید کشور انگلستان با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *