آموزش زبان انگلیسی از پایه

امروزه آموزش زبان انگلیسی از پایه یکی از پردرآمد ترین و پرطرفدارترین شاخه های آموزشی بوده و متاسفانه افراد سودجو بدون هیچ تخصصی و بدون توجه به هدر دادن پول و وقت افراد از آن بهره میبرند. آموزش زبان احتیاج به مهارت، دانش ، تجربه و بکارگیری سبک های نوین آموزشی دارد لذا انتخاب آموزشگاه مناسب از اهمیت بسیاری برخوردارمی باشد. آموزشگاهی که برنامه ریزی های لازم را با توجه به هدف و وقت زبان آموز در نظر گیرد و روش و محتوای آموزشی خود را با پیشرفت تکنولوژی به روز کند.

آموزش تضمینی زبان انگلیسی در موسسه nclc جهت شرکت در آزمونهای IELTS, TOEFL, Life Skills, EPT PTEوMSRT به صورت تضمینی برگزار میشود و دوره های آن از پایه تا پیشرفته متفاوت می باشند. اما تمام دوره ها از مبتدی تا پیشرفته در کوتاه ترین زمان ممکن برگزار میشوند و همین امر ما را از دیگر آموزشگاه ها متمایز میکند چرا که محتوای آموزشی و نحوه تدریس به نحوی است که افراد از سطح مبتدی نیز می توانند در دوره های NCLC شرکت کنند.

آموزش زبان انگلیسی از پایه

آموزش زبان انگلیسی از پایه

آموزش زبان انگلیسی در موسسه NCLC

موسسه NCLC یکی از موسسات نام آشنا و بسیار معتبر در زمینه آموزش زبان انگلیسی ، زبان آلمانی و زبان فرانسه و همچنین  مشاوره در خصوص امور مهاجرت به کانادا و انگلستان بوده است و از روش های نوین، کاربردی و جهانی به منظور آموزش  انگلیسی در هر سطحی استفاده نموده و توانسته است یادگیری زبان انگلیسی و دغدغه های تسلط به این زبان را برای متقاضیان شرکت در آزمون های داخلی و خارجی، مهاجران و زبان آموزان مرتفع نماید. آموزش زبان انگلیسی پایه از مهمترین و تاثیرگذارترین بخش های آموزش زبان به شمار آمده و تجربه ، تخصص و مهارت می توانند یک یادگیری آسان، صحیح و همیشگی را پایه گذاری کرده و یادگیری مراحل پیشرفته تر را برای متقاضیان تسهیل نماید.

روش های آموزش و یادگیری زبان انگلیسی

آیا شخصی که به روانی صحبت می کند مناسب تدریس زبان انگلیسی می باشد؟ و یا شخصی که نمره آیلتس بالایی کسب کرده؟ قطعا خیر. مدرسان این موسسه علاوه بر این که زبان انگلیسی را به صورت آکادمیک آموخته اند ، دارای سابقه کاری فراوان و تجربه آموزشی چند ساله بوده و به تمامی متدهای آموزشی نوین و پرکاربرد جهانی مسلط می باشند.

نتایج آیلتس زبان آموزان موسسه NCLCدر بخش گالری سایت خود تاییدی بر کیفیت و اثر بخش بودن دوره های آموزشی ما می باشند.دوره های آموزشی پایه، علاوه بر دارا بودن بخش گرامر و لغت ، شامل آموزش بر دو مهارت لیسنینگ و اسپیکینگ نیز  بوده و این سبک می تواند در زبان آموزان ایجاد علاقه و انگیزه نماید.

آموزش زبان انگلیسی تضمینی

آموزش زبان انگلیسی تضمینی

روش های آموزش و یادگیری زبان انگلیسی

استفاده از فیلم، موسیقی و کتاب های آموزشی استاندارد در گردآوری محتوای آموزشی دوره ها ، از جمله مواردی می باشند که آموزش انگلیسی پایه در این موسسه را تضمین کرده و گروه سنی بزرگسال در کلاس های آموزشی رقابت و یادگیری بدون استرس را تجربه می کنند و بعد از گذراندن تنها سه ترم قادر به روان صحبت کردن وارتباط برقرار کردن خواهند شد و دیگر واهمه ای از ارتباط با شخصی انگلیسی زبان چه رودررو چه مکالمه تلفنی نخواهند داشت چرا که بحث لیسنینگ به خصوص در سه ترم اول اهمیت خاصی دارد.

با اینکه یادگیری زبان انگلیسی پایه در کلاس های عمومی نتیجه بهتری دارد و ایجاد انگیزه گروهی در اشخاص می نماید؛ با این حال بسته به درخواست متقاضیان کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی در سطح پایه نیز برگزار گردیده و مطابق با برنامه زبان آموز تنظیم می گردد. حتی کلاس آنلاین نیز برای عزیزانی که در تهران سکونت ندارند یا مسافت طولانی و ترافیک در کلان شهر تهران اجازه شرکت در کلاس ها را به آنها نمی دهد امکان یادگیری زبان را فراهم کرده است.

هزینه های دریافتی در این موسسه با در نظر گرفتن مدت زمان کوتاه دوره ها بسیار منصفانه بوده و بخش اعظمی از تلاش و مقصود اصلی موسسان و کارکنان موسسه NCLC کسب رضایت واقعی در متقاضیان و زبان آموزان بوده و با امید رسیدن به این هدف به فعالیت و تلاش خود در این زمینه ادامه می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *