مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

این سوال برای بسیاری از افراد که هدف آنها مهاجرت به کانادا است، پیش می آید که آیا مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک امکان پذیر است یا خیر. در واقع خرید ملک در کانادا باعث اقامت موقت شما در این کشور می شود و شما می توانید پس از اقامت موقت، با راه هایی از جمله سرمایه گذاری اقامت دائم این کشور را به دست آورید.

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

اقامت به کانادا 

مهاجرت از این طریق در واقع نوعی راه موقت برای اقامت در این کشور است. شما می توانید با خرید ملک از حقوق سایر شهروندان کانادایی برخوردار شوید و به نوعی یک سرمایه گذاری نیز برای شما به حساب می آید. همه افراد در هر جای دنیا می توانند در این کشور ملک خریداری کنند. خرید ملک حدود ۶۰ تا ۹۰ روز زمان می برد. برای خرید ملک در این کشور ابتدا باید یک پیش پرداخت ۳۵ درصدی را پرداخت کرده و سپس بقیه مبلغ نیز طی انجام روال کار پرداخت می شود.

البته افراد غیر مقیم کانادا می توانند از وام هایی که برای خرید خانه در بانک ها و موسسات مالی کانادا در نظر گرفته شده است، استفاده نماید. اگر قصد اقامت در کانادا را به واسطه خرید ملک دارید باید از یک وکیل مهاجرتی متبحر در این زمینه کمک بگیرید تا بتواند در انجام روند کارها به شما کمک نماید.

موسسه nclc با سال ها تجربه در زمینه انجام کارهای اقامت و صدور ویزا، در خدمت شما عزیزان متقاضی به مهاجرت با خرید ملک می باشد و تمامی کارهای شما را از صفر تا صد انجام داده، بدون اینکه شما نگران چیزی باشید. کیس های مهاجرتی موفق بسیاری که از طریق این موسسه به کشور کانادا مهاجرت کرده اند، گویای سابقه و تجربه این موسسه می باشد.

اقامت کانادا

اقامت کانادا

مزایای خرید ملک در کانادا

برای خرید ملک در کانادا، شرایط بسیار ویژه ای برای افراد مقیم و غیر مقیم این کشور در نظر گرفته شده است که افراد می توانند به راحتی با قیمت بسیار مناسب در هر نقطه ای از کانادا ملکی را خریداری کنند. خرید ملک در کانادا مزایایی دارد که عبارتند از:

  • اقساط بلند مدت بدون بهره
  • امکان انتقال به غیر
  • دریافت ویزا برای فرد خریدار ملک و خانواده وی
  • امکان تغییر ویزا به ویزای تحصیلی و سرمایه گذاری و دریافت اقامت دائم کانادا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *