چرا باید آموزش مکالمه انگلیسی تضمینی انجام شود ؟

آموختن یک زبان دیگر در زندگی دریچه های تازه ای را به دنیاهای جدید به روی شما باز می کند. برای همین لازم است که از آموزش مکالمه انگلیسی تضمینی برای یادگیری زبان استفاده نمایید تا هم زمان و هم پول خود را هدر ندهید. روش یادگیری در این نوع آموزش به گونه ای است که شما کاملا زبان انگلیسی را مانند زبان مادری خود یاد میگیرید.

کودکی را تصور کنید که میخواهد سخن گفتن را بیاموزد. این امر نه با آموزش لغت و نه با آموزش گرامر شروع می شود بلکه به صورت غیر مستقیم و با شنیدن و تکرار، کودک زبان مادری خود را می آموزد. در موسسه NCLC آموزش به زبان آموزان ،علاوه بر بخش های لغت و گرامر که خود در قالب  شنیدار و با متدی منحصر به فرد و به صورت شفاهی انجام می شوند ،شامل بخش شنیداری نیز است که با شنیدن وتکرار و تمرین مداوم مطالب گردآوری شده در کلاس امر آموزش به صورت کاربردی نمود خواهد کرد.

آموزش زبان انگلیسی تضمینی

در این نوع آموزش با استفاده از کتاب های به روز، فیلم ها و داستان های کوتاه جدید درصد یادگیری در میان زبان آموزان بسیار بالا است. با آموزش زبان انگلیسی تضمینی در ان سی ال سی شما می توانید پس از مدت کوتاهی در امتحانات آکادمیک و جنرال شرکت کرده و یا به راحتی و بدون مشکل زبان انگلیسی را صحبت نمایید و در برقراری ارتباط میان شما و دیگر افراد هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

آموزش مکالمه انگلیسی تضمینی

آموزش مکالمه انگلیسی تضمینی

آموزش زبان انگلیسی

در بیشتر آموزشگاه ها و موسسات آموزشی زبان، به علت استفاده از افراد کم تجربه و گاها بی تجربه سطح آموزش زبان انگلیسی بسیار پایین است.  اما آموزش تضمینی زبان انگلیسی این مزیت را دارا می باشد که آموزش در سطح بسیار بالا و حرفه ای انجام می گیرد و افرادی که در این آموزشگاه آموزش می بینند به راحتی زبان انگلیسی را صحبت می نمایند ویا نتیجه مورد نظر را در امتحانات آکادمیک و جنرال کسب میکنند . آموزش مکالمه انگلیسی تضمینی برای دوره های آیلتس، تافل،PTE ،EPT، MSRTکلاس های ویژه مدیران ، دوره کوتاه مدت مکالمه در سفر صورت میگیرد.

موسسه NCLC

موسسه ما با دارا بودن اساتید با تجربه و حرفه ای و همچنین  استفاده از تکنولوژی ومطالب به روزدر نحوه آموزش زبان ، کیفیت آموزش را تضمین می نماید و شما مسلما بعد از یک دوره کامل آموزش بر این زبان بین المللی کاملا تسلط پیدا می کنید.

موسسه NCLC با آموزش تضمینی زبان انگلیسی بر روی چهار مهارت لیسنینگ ، اسپیکینگ ، ریدینگ و رایتینگ آینده  شما را در زمینه کاری و فعالیت های اجتماعی تضمین کرده به طوری که نه تنها در آزمون های زبان انگلیسی موفق خواهید بود بلکه در سفر های کاری و تفریحی نیز مشکلی نخواهید داشت. از مزایای آموزش در این موسسه:

  • گرداوری مطالب از به روز ترین کتاب ها که شامل :گرامر، لغت و داستان جهت آموزش عمومی زبان انگلیسی و همچنین آموزش چهار مهارت  تخصصی لیسنینگ ، اسپیکینگ ، ریدینگ و رایتینگ آیلتس می باشند.
  • کوتاه بودن طول دوره (۳۰ هفته) و مهمتر اینکه از سطح مبتدی نیز قادر به گذراندن دوره خواهید بود.
  • اساتید باتجربه
  • تعداد کم نفرات (۴ تا ۶ نفر) که توجه به کیفیت و رسیدن به هدف را تضمین می کند.
  • برنامه ریزی منسجم درسی و برگزاری جلسات مشاوره با تک تک زبان آموزان جهت پیگیری روند پیشرفت کسب نتیجه ، توسط مدیریت موسسه با توجه به گزارش های اساتید. ( مشاهده نمرات اخذ شده در بخش گالری سایت از سال ۲۰۱۰ تا کنون)
  • محیطی دوستانه و بدون استرس همراه با تکرار و تمرین در کلاس مطابق با سرفصل آموزشی هر ترم و روش منحصر به فرد تدریس.

برای شرکت در کلاس های آموزشی ما کافی است با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل نمایید و از نحوه ثبت نام و زمان کلاس ها مطلع بشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *