آموزش تضمینی آیلتس

امروزه یادگیری یک زبان جدید بسیار فراگیر شده است و آموزشگاه های زیادی در سطح شهرها به آموزش تضمینی زبان انگلیسی اقدام می نمایند. یکی از مهمترین آموزش هایی که در آموزشگاه های زبان آموزش داده می شود آموزش تضمینی آیلتس می باشد. این دوره آموزش برای افرادی که در صدد سفر به کشورهای خارجی هستند بسیار مهم و کاربردی است.

نگاهی به آموزش آیلتس

این آزمون مهمترین و معتبرترین آزمون زبان است که در سطح بین الملل انجام می گیرد وبرای افرادی است که قصد مهاجرت به  کشورهای خارجی را دارند. آزمون آیلتس تمام مهارت های انگلیسی را ارزیابی می کند. این مهارت ها عبارتند از: خواندن، نوشتن، شنیدن، صحبت کردن. نکته مهم در برگزاری این آزمون این است که قسمتی از آزمون به صورت شفاهی و مصاحبه ای با فرد آزمون دهنده به صورت رو در رو و فرد آزمون گیرنده انجام می شود. برای همین لازم است که افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را دارند در موسسات معتبر،  آیلتس را فرا گیرند.

آموزش تضمینی آیلتس

آموزش تضمینی آیلتس

آموزش تضمینی آیلتس

برای اینکه با آزمون آیلتس بیشتر آشنا شوید باید در دوره های آیلتس شرکت نموده و برای این آزمون خود را آماده نمایید. در موسسه NCLC دوره های آموزش تضمینی آیلتس به صورت کاملا حرفه ای در ۶ ترم برگزار می شود. از مزایای موسسه ما تعداد کم افراد تحت آموزش آیلتس در هر کلاس می باشد و همچنین طول دوره ها بسیار کوتاه است و هر مبتدی طی تنها ۶ ترم به طور کامل آیلتس را  فرا می گیرد. موسسه ان سی ال سی با شرکت در کلاس های آنلاین، بحث آزاد و دوره های کوتاه مدت مکالمه به سرعت می توانید زبان انگلیسی خود را کامل نمایید. حتی در موسسه ما کلاس هایی ویژه مدیران برگزار می شود که به این افراد نامه نگاری و مذاکرات تجاری و فنون مذاکره ویژه مدیران را آموزش می دهند.

مزایای آموزش در موسسه nclc 
  • گرداوری مطالب از به روز ترین کتاب ها که شامل :گرامر، لغت و داستان جهت آموزش عمومی زبان انگلیسی و همچنین آموزش چهار مهارت  تخصصی لیسنینگ ، اسپیکینگ ، ریدینگ و رایتینگ آیلتس می باشند.
  • کوتاه بودن طول دوره (۳۰ هفته) و مهمتر اینکه از سطح مبتدی نیز قادر به گذراندن دوره خواهید بود.
  • اساتید باتجربه
  • تعداد کم نفرات (۴ تا ۶ نفر) که توجه به کیفیت و رسیدن به هدف را تضمین می کند.
  • برنامه ریزی منسجم درسی و برگزاری جلسات مشاوره با تک تک زبان آموزان جهت پیگیری روند پیشرفت کسب نتیجه ، توسط مدیریت موسسه با توجه به گزارش های اساتید. ( مشاهده نمرات اخذ شده در بخش گالری سایت از سال ۲۰۱۰ تا کنون)
  • محیطی دوستانه و بدون استرس همراه با تکرار و تمرین در کلاس مطابق با سرفصل آموزشی هر ترم و روش منحصر به فرد تدریس.

موسسه nclc همچنین با همکاری دفتر مهاجرت در شهر لندن همکاری گسترده داشته و افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را دارند می توانند از این موسسه همکاری و مشاوره دریافت نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *