مهاجرت به کانادا با ثبت اختراع

مهاجرت به کانادا با ثبت اختراع یکی از روش های مهاجرت به این کشور است که دارای شرایط خاص خود می باشد. این روش از مهاجرت یکی از روش های عالی برای اقامت در کانادا است که می تواند منجر به اقامت دائم شود. در این مقاله به معرفی این نوع روش مهاجرت به کانادا و شرایط آن می پردازیم.

مهاجرت به کانادا

کانادا یکی از کشورهای محبوب در جهان است که همواره به عنوان یکی از مقاصد اصلی برای مهاجرت شناخته می شود. این کشور دارای بهترین فرصت های شغلی و زندگی در جهان است که با داشتن جمعیتی در حدود ۳۷.۵ میلیون نفر و مساحتی نزدیک به ۱۰ میلیون متر مکعب، همچنان پتانسیل و ظرفیت بسیاری در پذیرش مهاجران و نخبگان از سراسر جهان در خود دارد.

در این بخش می خواهیم در مورد یکی از راه های مهاجرت به این کشور (مهاجرت به کانادا با ثبت اختراع) بپردازیم که شما می توانید با این روش، با ثبت اختراع بین المللی خود، از مزایای آن از جمله اقامت در کشور کانادا بهره ببرید.

مهاجرت به کانادا با ثبت اختراع

اقامت کانادا با ثبت اختراع

مهاجرت از طریق Start-up visa  یا ویزای راه اندازی، یکی دیگر از روش های اقامت به کشور کانادا است که به روش اختراع نیز مشهور می باشد. این ویزا برای کسانی در نظر گرفته می شوند که ایده ای قابل توجه با پتانسیل ایجاد کسب و کار که در مقیاس جهانی قابل رویت و خلاقانه باشد t داشته باشند.

شما می توانید به عنوان یک نخبه یا کارآفرین یا مخترع از طریق این روش اقدام به اخذ اقامت دائم برای کانادا نمایید.

از جمله شرایطی که در این روش باید به آن توجه داشته باشید، می توان گفت:
  • گرفتن نامه تایید، حمایت و سرمایه گذاری در مورد ایده و اختراع جدید از طرف یکی از سازمان های مورد تایید اداره مهاجرت کانادا .
  • درخواست ویزا استارت آپ یا ثبت اختراع برای حداکثر ۵ نفر که مالک ایده هستند به صورت همزمان .
  • داشتن حداقل حق رای ۱۰ درصدی توسط افرادی که این کسب و کار را ارائه می کنند .
  • داشتن حداقل سطح زبان در حد CLB5 که برای اثبات آن باید امتحان آیلتس یا تف بدهید .
  • یکی دیگر از شرایط مهاجرت به کشور کانادا از این طریق، داشتن ساپورت مالی برای تامین هزینه های شش ماه زندگی برای خود و خانواده همراه که هزینه های زندگی را تامین کنند .
  • داشتن حداقل یک سال سابقه ی تحصیلات عالی .
  • عدم ممنوع الورودی به این کشور برای ثبت اختراع در کانادا .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *