امتحان زبان انگلیسی در موسسه NCLC

 متاسفانه در میان برخی از زبان آموزان این عادت نادرست وجود دارد که تنها وجود امتحان زبان انگلیسی برانگیزاننده ی آن ها برای مطالعه می باشد. این رفتار به گونه ای از دوران تحصیل در مدرسه در شخصیت افراد نهادینه شده است که سبب می شود زبان آموزان در طول ترم کتاب ها و منابع آموزشی را کنار گذاشته و تنها شب امتحان را صرف مطالعه می کنند.

همان طور که یک مطالعه ی نامناسب، سطحی، کوتاه مدت و ناپیوسته داشته اند لذا یادگیری زبان انگلیسی نیز سطحی و ناپایدار بوده و در کوتاهترین زمان ممکن تمام آن چه را که مطالعه کرده اند از یاد خواهند برد. واضح و مبرهن است که یادگیری زبان انگلیسی با روش مطالعه ی این چنینی غیرممکن است علی الخصوص اگر زبان آموز داوطلب شرکت در آزمون های بین المللی همچون IELTS باشد.

امتحان زبان انگلیسی و آزمون IELTS

لذا این نیاز شدیدا احساس می شود که اولا امتحان زبان انگلیسی بایستی به گونه ای اصولی طراحی شده تا در صورتی که زبان آموزان در طول ترم مطالعه ی مناسبی نداشته باشند (که در نتیجه یادگیری مناسبی نیز نخواهند داشت) قادر به پاسخگویی سوالات و در نتیجه قبول شدن در امتحان و ورود به سطح بالاتر نباشند تا همواره کیفیت با کمیت سطح در تعادل و توازن باشد و علاوه بر این، از سوی دیگر سوالات امتحانی بایستی  پوشش دهنده ی تمامی مطالبی باشند که در امتحان IELTS مورد سنجش قرار می گیرند تا زبان آموز به بهترین نحو ممکن در طول چندین ماه با زیر و زبرهای آزمون IELTS آشنا شده و بتواند نتیجه ی مطلوب خود را به طوری شایسته و مقبول کسب نماید.

امتحان زبان انگلیسی

امتحان زبان انگلیسی

موسسه ی زبان انگلیسی NCLC با سابقه ای درخشان و در اختیار داشتن بهترین روش آموزش زبان انگلیسی ، همواره درصدد فراهم آوردن بهترین امکانات و شرایط آموزشی برای زبان آموزان خود می باشد. لذا در راستای طراحی امتحانات استاندارد و مهندسی شده که در بر دارنده ی مطالب فوق باشند تحقیقات و تلاش های بسیاری صورت گرفته است که نتیجه ی آن ها فراهم آوردن امتحانات فوق العاده مناسبی است که اکنون ابزار غربال گری ما در موسسه NCLC می باشند.

آموزش زبان انگلیسی در موسسه NCLC

اولین اصلی که در تدوین سوالات امتحانی و روش های تدریس دوره های مختلف و متنوع در موسسه زبان انگلیسی NCLC مدنظر قرار گرفته شده اند از بین بردن عادات نادرست مطالعه ی زبان آموز است که همواره بیشترین لطمه و صدمه را به او وارد می سازند. در صورتی که زبان آموز در طول ترم مطالعه ای پیوسته و شایسته نداشته باشد و صرفا دل به مطالعه ی شب امتحانی ببندد با توجه به سبک امتحانات و چیدمان خاصی که برای آن ها در نظر گرفته شده است به طور قطع و یقین زبان آموز توانایی کسب حداقل نمره برای گذراندن ترم یا دوره را نخواهد داشت.

از آن جا که ما همواره در پی ایجاد مسیری بوده ایم که زبان آموز با کمترین مشکل و لغزش به راه خود ادامه دهد لذا هر ۵ جلسه امتحانی را برای زبان آموز تدارک دیده ایم تا وی را همواره با زبان انگلیسی درگیر و در چالش نگه داریم. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که ساختار و روند کلاس های ما نیز به گونه ای هستند که مطالب مورد نیاز با تمرین و تکرار زیاد زیاد و مداوم ملکه ذهن زبان آموز می سازند.

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

البته زبان آموز بایستی این نکته را مدنظر داشته باشد که در صورت مطالعه ی مناسب در طول ترم امتحان زبان انگلیسی ما چیزی جز مطالب جزوات و کتبی که در اختیار وی قرار می دهیم نیستند و این تنها معجزه ی امتحانات ماست که زبان آموز کوشا و ساعی را از زبان آموزی که مطالعه ی سطحی و نادرست داشته است متمایز می سازد.

آزمون IELTS

زبان آموزانی که خود را برای شرکت در آزمون IELTS آماده می سازند به مراتب نیاز به آمادگی و تسلط بسیار بیشتری در جلسات آزمون دارند. مهم ترین مشکل زبان آموزان برای آزمون IELTS زمان کم آزمون است که اجازه ی هیچ گونه تفکری را به داوطلب نمی دهد و لذا وی بایستی قادر باشد تا در کسری از ثانیه به سوالات پاسخگو باشد. لذا یک آزمون مناسب برای زبان آموزی که خود را برای آزمون IELTS آماده می سازد بایستی دارای دو ویژگی باشد.

موسسه nclc

موسسه nclc

اولا آزمون بایستی تکنیک هایی که در آزمون IELTS مورد سنجش قرار می گیرند را از زبان آموز طلب کند و ثانیا بایستی شرایط زمانی که در آزمون IELTS حاکم است را برای داوطلب شبیه سازی کنند. امتحانات موسسه زبان انگلیسی NCLC نیز به گونه ای تدوین شده اند تا مهارت های مورد نیاز زبان آموز را تقویت سازند و با زمان مناسبی که در اختیار زبان آموز قرار می دهند وی را برای به بهترین نحو آموزش می دهند تا در کسری از ثانیه به سوالات پاسخ دهند و توانایی مدیریت زمان در آزمون IELTS را برای داوطلبان به ارمغان می آورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *