امکان کار پس از تحصیل در انگلیس

آیا پس از اتمام تحصیل در انگلیس امکان یافتن شغل و کار در انگلستان وجود خواهد داشت یا باید بلافصله پس از فارغ التحصیلی انگلستان را ترک کنیم؟ آیا پس از یافتن کار در انگلستان می توان اقامت انگلستان را اخذ کرد؟ در مقاله زیر نکاتی را به دانشجویان بین المللی که قصد یافتن کار پس از تحصیل در انگلیس را دارند خاطر نشان میکنیم.

بعد از اتمام تحصیل در انگلستان ۴ ماه به فارغ التحصیلان دانشگاهها  فرصت داده می شود که کاری را در انگلستان برای خود پیدا کنند.پس از اتمام تحصیل، فارغ التحصیلان باید درخواست ویزای Tier 2 را بدهند. برای این که واجد شرایط دریافت این ویزا باشید باید کاری از طرف یک کارفرما در انگلیس که دارای مجوز باشد به شما پیشنهاد گردد.

کار پس از تحصیل در انگلیس

نام کارفرما باید در لیست سفارت انگلستان ثبت شده باشد. کارفرما باید حداقل مبلغ ۲۰۸۰۰ پوند در سال را به شما به عنوان حقوق پرداخت کند. در صورتی که اسپانسر شما که همان کارفرمای شما می باشد امتیاز A را نداشته باشد شما باید حدود ۱۰۰۰ پوند پس انداز داشته باشید. به هر حال از شرایط و مقررات حقوق و دستمزد کاملا آگاه باشید.

تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلستان

از فرصت خود برای یافتن کار در انگلیس استفاده کنید. تنها به فرصت ۴ ماهه خود پس از اتمام تحصیل برای یافتن کار در انگلستان اکتفا نکنید. قبل از اتمام تحصیل برای شغل درخواست کنید چرا که بسیاری از شرکتها در انگلستان فرایند استخدامی طولانی دارند، پس در اوایل سال آخر تحصیلی خود درخواست شغل را بدهید. اگر کاری را در انگلیس پیدا کردید به یاد داشته باشید که قبل از اتمام مهلت ویزای تحصیلی باید برای ویزای کار درخواست دهید. از این که یک دانشجوی بین المللی هستید به نفع خود استفاده کنید، چرا که شما قطعا با زبان دوم  یا مهارتهای متعددی آشنایی  دارید که ممکن است یک دانشجوی بومی آنها را نداشته باشد.

کار پس از تحصیل در انگلیس

اگر درخواست شما مورد قبول واقع نشد راههای دیگری را امتحان کنید. ممکن است که شما کار مورد علاقه خود را پیدا نکنید اما ورود به بازار کار خود به معنای پیمودن نیمی از مسیر می باشد. دانشگاه به شما کمک خواهد کرد و سایتهای کاریابی معتبری را به شما معرفی خواهد کرد. همچنین می توانید با فارغ التحصیلان سال های گذشته که موفق به یافتن کار در انگلستان شده اند ارتباط برقرار کنید. در صورت اخذ ویزای Tier 2 و پرداخت مالیات می توانید اقامت انگلستان را نیز اخذ کنید.

با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از آموزش های کاربردی زبان انگلیسی و از اخبار روز و قوانین جدید کشور انگلستان با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *