کلاس تضمینی زبان انگلیسی

موسسه nclc این افتخار را دارد که با متدد منحصر به فرد NCLC  کلاس تضمینی زبان انگلیسی را به صورت فشرده در کمترین زمان (سه روز در هفته) برگزار کرده و این امکان برای زبان آموزانی که در تهران ساکن نیستند از طریق اسکایپ همچون قبل وجود دارد.

خصوص آموزش و برگذاری آیا سالهاست که به کلاس زبان می روید و نتیجه نمی گیرید؟ آیا روش های آموزش زبان و محتوای درسی با اهداف و توانایی های شما همگون نیستند؟ آیا مؤسساتی که ادعای تضمینی بودن آموزش زبان انگلیسی را دارند به تعهد خود پایبند نیستند؟

آموزش تضمینی زبان در موسسه nclc

امروزه تغییرات با سرعتی غیر قابل وصف زندگی ما را تحت الشعاع قرار می دهند، پس در صورتی که ما نیز خود را به روز نکنیم و نیازهایمان را با توجه به سرعت تغییرات صورت گرفته برطرف نکنیم، پیشرفتی در زندگیمان حاصل نمی شود. یادگیری زبان و آموزش تضمینی زبان انگلیسی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و اگر به روز نشوند کم کم کیفیت خود را از دست داده و دستیابی به هدف تقریبا غیر ممکن می شود. حال کمی تامل کنید.

کلاس تضمینی زبان انگلیسی

کلاس تضمینی زبان انگلیسی

آیا عواملی از قبیل متد آموزشی، سرعت پیشرفت در امر یادگیری زبان انگلیسی، محتوای درسی، تنوع، مدت زمانی که صرف یادگیری زبان می کنید برای شما اهمیت دارند؟ و مهمتر از همه، آیا تا کنون این تجربه را داشته اید که بدون نیاز به درس خواندن در منزل،از سطح مبتدی تنها در مدت زمان ۵ ماه قادر باشید تا در آزمونهای آیلتس، تافل، کنکور و EPT شرکت نمایید؟

موسسه nclc این افتخار را دارد که با پایبندی به تمامی تعهدات خود و همچنین با سالیان سال تجربه در امر آموزش متد انحصاری NCLC را به گونه ای به روز رسانی کند که دیگر نیازی به مطالعه در منزل نداشته باشید، چرا که امروزه مشغله کاری و زندگی در کلان شهرها موجب شده است که پس از اتمام کار روزانه دیگر زمانی برای مطالعه در منزل باقی نماند.

یاد گیری زبان تضمینی زبان در موسسه nclc

ما این مساله را نیز حل کرده ایم. دوره های جدیدتضمینی NCLC زبان انگلیسی همچون گذشته توجه خاص به کیفیت کار دارد. از مزیتهای دیگر،تعداد کم افراد در کلاس های ترمیک بود که همچنان باقی است.

با بررسی نظرسنجی های صورت گرفته در کلاسها بر آن شدیم که تغییراتی را در محتوای درسی ایجاد کرده و مطالب به گونه ای گرد آوری شده اند که دیگر نیازی به کار در منزل ندارید و تنها با تمرینهای کلاسی پیشرفت قابل توجهی در یادگیری زبان انگلیسی خواهید داشت و به هدف، که کسب نتیجه مطلوب در آزمون های مورد نظر است دست می یابید.

این دوره ها سه روز در هفته و از ساعت ۵:۳۰ به بعد تشکیل می شوند. امکان برگزاری کلاس ها برای عزیزانی که در تهران ساکن نیستند از طریق اسکایپ همچون قبل وجود دارد. کارنامه های اخذ شده توسط زبان آموزان، بیانگر وجه تمایز ما نسبت به دیگر مؤسسات می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *