اهمیت آموزش زبان انگلیسی

اهمیت آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم زمانی به چشم می آید که برای تحصیل یا کار به یک کشور انگلیسی زبان مهاجرت می کنید و انتظار می رود که پروژه های درسی را به موقع به اتمام رسانید و یا در محل کار در جلسات متعددی شرکت نمایید. البته با توجه به اهمیت برقراری ارتباطات تجاری جهت موفقیت در کسب و کار ، در کشور ما نیز اهمیت آموزش زبان انگلیسی کاملا مشهود است چرا که این زبان به عنوان زبان تجاری بین المللی شناخته شده است.

دوره های آموزش زبان انگلیسی در موسسه NCLC 

این دوره ها شامل دوره های تضمینی آیلتس ، ورک شاپ های آیلتس ، برگزاری دوره های آمادگی آزمون PTE و EPT ، کلاس های ویژه مدیران ( نامه نگاری بازرگانی و مذاکرات تجاری) ، کلاس های آنلاین ، بحث آزاد و فیلم ، دوره کوتاه مدت مکالمه در سفر ، برگزاری کلاس های آلمانی و فرانسه می باشند.

سرفصل های آموزش زبان انگلیسی در موسسه NCLC نه تنها برمبنای ارتقاء دانش زبانی (general English) طراحی شده اند بلکه مهارت های چهارگانه لیسنینگ ، اسپیکینگ ، ریدینگ و رایتینگ آیلتس را نیز آموزش می دهند به طوری که پس از گذراندن ۵ ترم که تنها ۳۰ هفته ( از مبتدی تا پیشرفته) به طول می انجامد دانش لازم برای اخذ مدرک آیلتس را کسب می کنید.

اهمیت آموزش زبان انگلیسی

اهمیت آموزش زبان انگلیسی

موسسه NCLC 

متاسفانه در کشور ما اکثر آموزشگاه های زبان انگلیسی به دنبال آموزش صحیح و موثر به زبان آموزان نیستند ، بلکه در پی آن هستند تا با تعدد ترم های ارائه شده زبان آموزان را به مشتری بلند مدت خود تبدیل نمایند ، بدون توجه به این امر که تسلط بر زبان انگلیسی می تواند زندگی و آینده بسیاری از این افراد را تغییر دهد و در اصل عدم دانش کافی آن ها باعث می شود که از بسیاری از موقعیت ها و شانس های عالی در زندگی به ناچار بگذرند . موسسه NCLC با اشراف به اهمیت آموزش زبان انگلیسی و با همکاری تیم متخصص خود تحول شگرفی در امر آموزش زبان انگلیسی به وجود آورده است به طوریکه حداکثر در مدت زمان ۷ ماه فرد به تسلط کافی بر زبان انگلیسی در تمام مهارت ها می رسد.

در بخش General English  دستور زبان انگلیسی ، واژگان و داستان های کوتاه که متناسب با سطح هر ترم هستند گردآوری شده اند.

یادگیری واژگان یکی از مهمترین مهارت های لازم برای آموزش تضمینی زبان انگلیسی است ، چرا که خود مبنای توسعه مهارت هایی از قبیل رایتینگ  ریدینگ و اسپیکینگ می باشد.

ناگفته نماند که دانش کم در مورد دستور زبان انتقال مطلب را چه در بخش اسپیکینگ و چه در بخش رایتینگ دچار مشکل می کند.

فراگیری زبان انگلیسی

فراگیری زبان انگلیسی

متد NCLC

متد NCLC با روش آموزشی کاملا متفاوت که شنوایی گرا است ( به خصوص در بخش آموزش گرامر و داستان ) همراه با آموزش واژگان تا کنون بسیار موثر بوده است. در بخش آکادمیک مهارت های آیلتس آموزش داده می شود. یادگیری مهارت های اسپیکینگ و لیسنینگ آیلتس از ترم یک شروع می شود و از ترم ۴ نیز مهارت های ریدینگ و رایتینگ را می آموزید.

همراه با آموزش این مهارت ها نمونه سوالات آیلتس که در کتاب های کمبریج گردآوری شده اند نیز در دوره های NCLC گنجانده شده اند تا با کار بر روی این تست ها مدیریت زمان هم داشته باشید و با انجام تمرین ها و راهنمایی های لازم ضعف شما در طول برگزاری دوره ها برطرف شود.

داشتن جلسات مستمر با مدیریت و مشاوره در خصوص ارتقاء سطح زبان آموزان با توجه به گزارش های دریافتی از مدرسین ، از دیگر مزایای گذراندن دوره های موسسه NCLC  جهت رسیدن به هدف مطلوب می باشند.

حال اگر تا کنون موفق نشده اید به هدف مطلوب برسید و تصور می کنید که توانایی و پتانسیل یادگیری زبان انگلیسی را ندارید و در گرداب یادگیری زبان انگلیسی در آموزشگاه های مختلف سرگردان شده اید نا امید نباشید . مطمئن باشید که این مشکل از زبان آموزان نیست چرا که تمامی انسان ها از استعداد و هوش و شرایط نرمال برخوردار هستند و توانایی یادگیری زبان انگلیسی را دارند.

موسسه NCLC  با اشراف بر تمامی این مسائل این امکان را برای شما به وجود آورده است تا مطابق با میل خود پیشرفتی شگرف را در امر یادگیری زبان انگلیسی تجربه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *