آموزش تضمینی زبان آیلتس 

زبان انگلیسی در زندگی امروزی ما تبدیل به یکی از الزامات و بایدهای اساسی شده است که همه ی افراد به طور ناگریزی نیازمند آن هستند. علی الخصوص که تکنولوژی، دنیای ما را تبدیل به یک دهکده ی جهانی کوچک نموده است و همه انسان ها با ملیت و نژادهای متفاوت در ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر بوده و نیازمند ارتباط با یک زبان واحد و مشترک هستند که زبان انگلیسی به دلایل متنوعی که در این مقال نمی گنجد به عنوان این زبان واسطه مورد پذیرش جامعه ی بین المللی قرار گرفته است. پس ما نیز همانند جهانیان نیازمند یک روش موثر، کاربردی، تضمینی و با بازدهی زمانی کوتاه مدت هستیم تا بتوانیم با اعتماد به روش برگزیده ی خود و با خیالی آسوده به یادگیری و  آموزش تضمینی زبان آیلتس بپردازیم.

آموزش تضمینی زبان آیلتس

آموزش تضمینی زبان آیلتس

آموزش تضمینی زبان آیلتس (در ۵ ترم )

در حال حاضر در کشور ما روش های متنوع و متعددی بر اساس کتاب های گوناگون در حال تدریس می باشند روش هایی که با هدف کسب حداکثر سود از مشتری خود بسیار طولانی، دیر بازده و نا کارآمد می باشند و متاسفانه به راحتی چشم خود را بر روی حق و حقوق زبان آموز می بندند و زبان آموزانی نیز که آموزشگاه های متعددی را در بازه های زمانی یک سال یا بیشتر امتحان نموده و نتیجه ای کسب نکرده اند، کم کم در خود به این باور می رسند که توانایی یادگیری زبان انگلیسی را ندارند در حالی که این روش ها هستند که توانایی انتقال موثر دانش را ندارند.

موسسه ی زبان انگلیسی NCLC افتخار این را دارد که اعلام نماید برای اولین بار در ایران، موثر ترین و کارآمدترین روش آموزش تضمینی زبان انگلیسی در بازه ی زمانی کوتاه مدت ۵ ماهه را بنیان گذاری نموده است. این روش منحصر به فرد که NCLC نام دارد برای اولین بار امکان فراگیری زبان انگلیسی را به صورت تضمینی در ۵ ماه بدون نیاز به مطالعه در منزل فراهم می آورد. این روش منحصر به فرد در طول ۵ ترم فرد را از سطح مبتدی به سطح آیلتس ۶.۵  می رساند. البته نتایج به دست آمده نمره آیلتس بیشتر را نیز نشان می دهند و این بدین معنا نیست که روش آموزش شخصی که نمره آیلتس بالاتری گرفته تفاوت داشته یا مطالب متفاوت بوده اند. تنها تکرار و تمرین فردی که نمره بالاتری در آزمون آیلتس گرفته بیشتر بوده.

آموزش تضمینی زبان

آموزش تضمینی زبان

آموزش تضمینی زبان

حال این سوال پیش می آید که اگر شخصی نیاز به شرکت در آزمون آیلتس نداشته باشد، می تواند در دوره های آموزش تضمینی زبان انگلیسی مؤسسهNCLC شرکت کند؟ جواب مثبت است. چرا که دوره های تضمینی آموزش زبان انگلیسی مؤسسه NCLC هم روی دانش زبانی و هم مهارت های آیلتس از همان ترم اول کار می کند. پس اگر در پی این هستید که برای کار یا حتی سفرهای خود به یادگیری زبان انگلیسی اقدام کنید، کوچکترین شکی به خود راه ندهید چرا که مؤسسه NCLC با سرفصل هایی که ارایه داده است و مهمتر از همه روش تدریس منحصر به فرد خود راه را برای شما سهل کرده تا در محیطی صمیمی به یادگیری زبان بپردازید.

برنامه ریزی منسجم، فاصله سه تا چهار روز کاری بین ترم ها، تشکیل جلسات مشاوره رایگان جهت راهنمایی زبان آموزان برای کسب نتیجه بهتر، تشکیل کلاسهای ترمیک در روز های پنج شنبه و جمعه و همچنین بعد از ساعت ۵ در طول هفته، امکان تشکیل کلاس برای مدیران و کارکنان شرکت ها حتی در محل شرکتها، تعداد کم افراد در کلاس ها (۴-۶ نفر) ازجمله خدماتی است که مؤسسه NCLC ارایه می دهد.

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *