ویژگی های موسسه Nclc

ویژگی های موسسه Nclc در مقایسه با روش های آموزش زبان انگلیسی دیگر دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در ذیل به آنها می پردازیم:با توجه به سر فصل های گرد آوری شده، متد Nclc امکان یاد گیری زبان انگلیسی را در کوتاه ترین زمان ممکن برای زبان آموزان در هر سنی میسر می سازد و دیگر شاهد این نیستیم که به دلیل طولانی شدن دوره آموزشی زبان آموز رغبت و حوصله خود را در امر یادگیری زبان انگلیسی از دست بدهد و آن را رها کند. متد Nclc به هر دو روش ترمیک و خصوصی برگزار می گردد.

ویژگی های متد Nclc دردوره های ترمیک

 طول دوره Nclc کمتر از ۸ ماه میباشد و تعداد افراد در کلاس های ترمیک تا ۶ نفر می باشند و این امر خود بیانگر توجه خاص به کیفیت کار است. حضور اساتید با داشتن مدرک آیلتس بالای ۸ بیانگر توجه خاص به زبان آموز می باشد چرا که داشتن تجربه و دانش کافی، هر دو شرط موفقیت هم زبان آموز و هم مؤسسه در امر یادگیری زبان انگلیسی می باشند. در بخش گالری سایت می توانید بخشی از آن ها را مشاهده کنید. از دیگر برنامه ریزی های صورت گرفته در دوره های ترمیک می توان به برگزاری کلاس های فیلم و مکالمه اشاره کرد.

ویژگی های موسسه Nclc

ویژگی های موسسه Nclc

ویژگی های متد Nclc

در این کلاس ها آموزش خواهید دید که چگونه فیلم تماشا کنید و در عین حال به تقویت گوش خود بپردازید و دامنه لغت خود را افزایش داده و گرامر را به صورت کاربردی استفاده کنید.

در دوره هایی که برای مکالمه زبان انگلیسی طراحی شده فقط زبان آموز نیست که اطلاعات خود را در مکالمات به کار می گیرد بلکه اصطلاحات، لغات جدید و همچنین استفاده از گرامر در مکالمه ها به آن ها آموزش داده خواهد شد و تکرار و تمرین به آن ها این مجال را می دهد که بدون فکر کردن ان ها را استفاده کنند.برنامه ریزی دقیقی که صورت می گیرد سبب شده که فاصله بین دوره ها تنها ۳ تا ۴ روز کاری باشد. و هر دو هفته یک بار شروع ترم را داشته باشیم.

ویژگی های متد Nclc در دوره های خصوصی

همین برنامه ریزی برای کلاس های خصوصی نیز صورت میگیرد . تفاوتی که وجود دارد این است دوره کلاس های خصوصی از ترمیک نیز کوتاه تر است و امکان برگزاری در محل مورد نظر زبان آموز نیز وجود دارد. ضمنا می توان برنامه ریزی را تا جایی که امکان دارد با نظر زبان آموز انجام داد.

برای متقاضیانی که امکان حضور در تهران را ندارند، هم به صورت Skype همچنین امکان برگزاری کلاس هایترمیک و هم خصوصی داریم.

سخن آخر این که مفتخریم با برنامه ریزی دقیق توانسته ایم در امر آموزش زبان و محقق کردن اهدافمان به موفقیت های چشمگیری دست یابیم.

با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از آموزش های کاربردی زبان انگلیسی و از اخبار روز انگلستان و قوانین جدید با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *