تحصیل در انگلستان با بورسیه

تحصیل در انگلستان هزینه بالایی دارد از این تحصیل در انگلستان با بورسیه در کاهش هزینه های تحصیلی بسیار حائز اهمیت می باشد و  دانشجویان با استعداد از ان بسیار استقبال می کنند. تحصیل در انگلستان برای دانشجویان بین المللی رایگان نمی باشد ولی راههای گوناگونی است که از طریق آنها می توان هزینه های تحصیل در انگلستان را کاهش داد. بورسیه های تحصیلی یا از طریق دولت انگلستان و یا دانشگاه ها پیشنهاد می شوند.

تحصیل در انگلستان با بورسیه

تحصیل در انگلستان با بورسیه

حال این سوال پیش می اید که این بورسیه تحصیلی انگلیس شامل چه مواردی می شود؟ هزینه های تحصیلی، هزینه های زندگی با نرخ ثابت (برای یک فرد)، هزینه های سفر به انگلستان، کمک های اضافی برای پوشش هزینه های ضروری و بیمه درمانی از جمله مواردی است که می توان نام برد. دانشگاه کمبریج در دوره تحصیلات تکمیلی، در هر رشته ای دانشجویان با استعداد را بورسیه می کند.

تحصیل در انگلستان با بورسیه

همینطور دانشگاه ادینبورگ به دانشجویانی که قصد دارند برنامه تحقیقاتی دکترا را که توسط دانشگاه ارایه شده ، دنبال کنند بورس تحصیلی اعطا می نماید.راه دیگری که می توان به ان اشاره کرد پیدا کردن شغل بعد از اتمام دوره تحصیلات است.

درست است که بورسیه انگلیس به شما تعلق نگرفته است و شما هزینه تحصیلات در انگلیس خود را پرداخت کرده اید اما بعد از فارغ التحصیل شدن، دولت انگلستان مدت زمان مشخصی را برای شما تعیین می کند که در ان مدت فرصت دارید شغلی را به دست آورید و با پرداخت مالیات اقامت انگلستان را به دست آورید که این امر خود به خود هزینه های صورت گرفته را جبران می کند.

لازم به ذکر است که طول مدت تحصیل در انگلستان کوتاه تر از بقیه کشورهاست که این امر کاهش قابل ملاحظه ای را در هزینه های زندگی و تحصیل به دنبال خواهد داشت.

با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از آموزش های کاربردی زبان انگلیسی و از اخبار روز و قوانین جدید کشور انگلستان با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *