ویزای تحصیلی کارشناسی ارشد انگلستان

ویزای تحصیلی کارشناسی ارشد انگلستان (Tier 4)

دوره کارشناسی ارشد در انگلستان دوره ای یک ساله است و برای ورود به این دوره مدرک آیلتس مورد نیاز است البته در صورت کسب نکردن آیلتس مورد نظر،شما می توانید دوره زبان انگلیسی را گذرانده سپس برای دانشگاه اقدام کنید. در این دوره ۲۰ ساعت در هفته به شما اجازه کار داده میشود که در ایام تعطیلات این مدت زمان به صورت تمام وقت است. در دوره کارشناسی ارشد همراه (همسر و فرزندان) تحت ویزای Tier 4 dependant  اجازه ورود به کشور انگلستان را خواهند داشت.

شهریه مقطع کارشناسی ارشد در کشور انگلستان

دوره های کارشناسی ارشد به دو صورت Class room- based program & Laboratory- based program برگزار می شود شهریه Class room- based از حدود ۱۰۰۰۰ پوند تا ۳۲۰۰۰ پوند می باشد و برای Laboratory- based از حدود ۱۰۰۰۰ پوند تا ۲۵۰۰۰ پوند متفاوت است. این شهریه برای مدارک بالینی از ۱۱۲۵۰ پوند و  تا ۴۲۰۰۰ پوند برای رشته های پزشکی می باشد.

ویزای تحصیلی کارشناسی ارشد انگلستان

ویزای تحصیلی کارشناسی ارشد انگلستان

اجاره ملک در کشور انگلستان

میانگین اجاره ملک در انگلستان بستگی به جایی دارد که شما برای زندگی انتخاب می کنید. اجاره یک آپارتمان یک خوابه از ۶۵۰ پوند در ماه در شهر لندن و در خارج از لندن ۵۵۰ پوند است. در صورتی که هزینه های انرژی به اجاره خانه اضافه شود این مبالغ بیشتر خواهد شد. سوخت و آب بها اگر شامل اجاره نشوند در هفته حدود ۴۵ پوند می باشند.

مالیات Council tax

در صورتی که در لندن زندگی می کنید باید این مالیات را پرداخت کنید و این مالیات بر اساس جایی است که در ان زندگی می کنید و همینطور تعداد نفراتی که با شما زندگی می کنند. این مالیات صرف  جمع آوری زباله، نیروهای پلیس و هزینه نگهداری خیابان ها می شود و معمولا در حدود ۲۵ پوند در هفته می باشد.

TV license

برای تماشای تلویزیون چه برنامه ها را روی کامپیوتر و چه تب لت تماشا کنید برای ان هزینه باید پرداخت شود و این هزینه سالیانه ۱۵۰ پوند برای تلویزیون رنگی میباشد.

هزینه زندگی در کشور انگلستان

متوسط هزینه زندگی سالانه در انگلستان، خارج از لندن، برای دانشجویان ۱۲۰۵۶ پوند می باشد. بیشتر دانشجویان حدود ۱۵۰ پوند در ماه برای خواربار و غذا صرف می کنند که با مخارج یک سال تحصیلی ۱۳۵۰ پوند می شود. در صورتی که در شهر لندن مایل به تحصیل هستید ۱۵۱۸۰ پوند در سال را برای خدمات و کالاها در نظر بگیرید.

بزرگترین تفاوت در هزینه زندگی در لندن نسبت به بقیه شهرهای انگلستان اجاره ملک می باشد. مخارج تخمین زده شده برای خوابگاه در هر سال تحصیلی (۹ماه)۸۰۳۴ پوند است اما ممکن است شما از خوابگاه استفاده کنید یا هم خانه ای داشته باشید که در این صورت مخارج مقرون به صرفه تر خواهد بود.

با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از آموزش های کاربردی زبان انگلیسی و از اخبار روز انگلستان و قوانین جدید با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *