یادگیری تضمینی زبان

چرا یادگیری زبان انگلیسی مهم است؟ آیا یادگیری تضمینی زبان انگلیسی را در موسسه NCLC تجربه کرده اید؟ در مقاله زیر به اهمیت یادگیری زبان انگلیسی و معرفی دوره های آموزشی موسسه NCLC خواهیم پرداخت. انگلیسی رایج ترین زبان در جهان است و یک نفر از ۵ نفر می تواند به زبان انگلیسی صحبت کند یا حداقل انگلیسی را درک کند. به علاوه دانستن زبان انگلیسی شانس شما را برای یافتن شغل در یک شرکت چند ملیتی در داخل کشور یا خارج از کشور افزایش می دهد.

آموزش تضمینی زبان

آموزش تضمینی زبان

یادگیری تضمینی زبان

همچنین اگر شما به زبان انگلیسی صحبت کنید می توانید بدون نیاز به ترجمه و زیرنویس لذت بیشتری از تماشای فیلم های روز دنیا ، خواندن کتاب و گوش کردن به آهنگ ها ببرید . زبان انگلیسی زبان اینترنت است چرا که بسیاری از سایت ها به زبان انگلیسی نوشته شده اند و در صورت دانستن زبان انگلیسی شما قادر خواهید بود آن ها را درک کنید و در انجمن ها و بحث ها شرکت کنید.

فراموش نکنید که با یادگیری زبان انگلیسی رضایت بسیاری را کسب خواهید کرد چرا که پیشرفت در زندگی اجتماعی و کاری و شخصی احساس خوشایندی به شما خواهد داد و هر ساعتی که صرف یادگیری زبان انگلیسی می کنید به کمال نزدیک تر خواهید شد. هدف موسسه NCLC از برگزاری دوره های آموزشی کمک به شما جهت هرچه سریع تر رسیدن به هدف می باشد و افتخار می کنیم که با یاری گرفتن از تیم متخصص و پیگیری مستمر به نتایج مطلوبی دست یافته ایم. اکنون به معرفی دوره های NCLC می پردازیم.

آزمون آیلتس و دوره های تضمینی زبان انگلیسی

دوره های آموزش تضمینی زبان انگلیسی و آمادگی آزمون آیلتس موسسه NCLC در ۵ ترم برگزار می شود و پس از به اتمام رساندن دوره ها شما آماده شرکت در هر دو نوع آزمون آکادمیک و جنرال آیلتس خواهید بود. از ویژگی های منحصر به فرد آموزش در موسسه NCLC می توان به موارد زیر اشاره کرد:
اگر در سطح مبتدی هستید و نیاز دارید که در کوتاه ترین زمان در آزمون آیلتس شرکت کنید و نمره مورد نظر خود را کسب کنید، آموزش تضمینی زبان انگلیسی موسسه NCLC این نیاز شما را مرتفع کرده است ، چرا که در این ۵ ترم هم دانش زبانی به شما آموزش داده می شود و هم مهارت های چهارگانه لیسنینگ ، اسپیکینگ ، ریدینگ و رایتینگ آیلتس در سرفصل های آموزشی گنجانده شده اند.

موسسه NCLC

موسسه NCLC

نکته

دیگر اینکه روش تدریس در بخش آموزشی جنرال کاملا متفاوت است ، ما آموزش زبان انگلیسی را با تقویت مهارت شنیداری شما شروع می کنیم ، بخشی که تاثیر کاملا مستقیم روی اسپیکینگ شما دارد چرا که تا درست نشنوید قادر به برقراری ارتباط و صحبت کردن نخواهید بود حتی اگر بخش گرامر نقطه قوت شما محسوب شود و از دامنه لغت خوبی نیز برخوردار باشید.
تعداد کم زبان آموزان (۴ تا ۶ نفر) در کلاس ها ، سپری شدن کل دوره تنها در ۳۰ هفته ( از مبتدی تا پیشرفته) از ویژگی های بارز دوره های آموزش زبان انگلیسی موسسه NCLC می باشند.
ورک شاپ های آیلتس نیز به شما کمک خواهند کرد که اگر در سطح مطلوبی از دانش زبانی هستید ، در مهارتی که ضعف دارید یا نمره مورد نظر خود را کسب نکرده اید دانش خود را ارتقا دهید و در آزمون بعدی موفق باشید.

آزمون PTE 

  • آزمون PTE هر چهار مهارت لیسینیگ ، اسپیکینگ ، ریدینگ و رایتینگ را مورد ارزیابی قرار می دهد.
  • برای شرکت در این آزمون باید از اطلاعات کافی در مورد کار با کامپیوتر برخوردار باشید تا بتوانید به سوالات پاسخ دهید.
  • مهارت های اسپیکینگ و رایتینگ در مدت زمان ۷۷ تا ۹۳ دقیقه مورد ارزیابی قرار می گیرند.
ازمون ایلتس

ازمون ایلتس

بخش اسپیکینگ آزمون PTE شامل موارد زیر می باشد

خواندن متن از روی صفحه نمایش کامپیوتر و صحبت کردن در مورد آن متن ، به یاد داشته باشید که تنها مجاز هستید از ۶۰ کلمه در صحبت خود استفاده کنید. جواب دادن به سوالی که از شما پرسیده می شود نیز یکی دیگر از بخش های آزمون PTE است.
جمله ای برای شما پخش می شود و پس از شنیدن باید آن جمله را تکرار کنید و همچنین از دیگر بخش ها بازگو کردن یک سخنرانی پس از شنیدن آن است. توضیح یک نمودار با جزییات آن که برروی صفحه نمایش کامپیوتر نشان داده شده است نیز بخش دیگری از آزمون PTE می باشد.

بخش رایتینگ آزمون PTE 

در بخش رایتینگ آزمون PTE با تعداد ۲۰۰ تا ۳۰۰ کلمه مقاله ای باید بنویسید و بخش بعدی شامل خلاصه کردن یک متن می باشد و در فرصت ۱۰ دقیقه باید حداقل ۷۵ کلمه در نوشته خود به کار ببرید.

بخش ریدینگ آزمون PTE 

برای هر بخش آزمون ریدینگ ۱۵ تا ۲۰ دقیقه به شما زمان داده می شود و باید به سوال های گوناگونی مانند پر کردن جای خالی و چند گزینه ای و غیره پاسخ دهید.

بخش لیسنینگ آزمون PTE 

بخش لیستنینگ ۴۵ تا ۵۷ دقیقه طول می کشد. پاسخ های شما به سوالات شنیداری و ویدیویی می باشند و شما فقط یک بار بخش لیسنینگ را می شنوید.
دوره های آموزشی زبان انگلیسی موسسه NCLC آمادگی لازم برای شرکت در آزمون PTE را فراهم می آورند.

ویزای کار انگلستان

کلاس های ویژه مدیران ( نامه نگاری بازرگانی و مذاکرات تجاری) 

آموزش تضمینی زبان انگلیسی ویژه مدیران در صورتی که از دانش کافی برخوردار باشید در ۶۰ جلسه برگزار می شود.
در صورت لزوم پیش از آموزش نامه نگاری بازرگانی و مذاکرات تجاری ۲۰ جلسه کلاس برای آمادگی شرکت در این کلاس ها خواهید داشت.
همانگونه که می دانید نامه نگاری و فنون مذاکره اصول و قوائد خاص خود را دارند که با به کارگیری آن ها می توانید روی مخاطب تاثیر گذاشته و از فرصت های پیش آمده جهت پیشبرد کار استفاده کنید.

دوره کوتاه مدت مکالمه در سفر

شاید نیاز نداشته باشید تا در آزمون های تخصصی مثل آیلتس ، تافل ، PTE و … شرکت کنید و یادگیری زبان انگلیسی را فقط به این دلیل نیاز دارید تا در سفرها به راحتی و بدون نیاز به مترجم به امورات خود رسیدگی کنید و از سفر خود لذت ببرید.
این دوره ها در ۶۰ جلسه برگزار می شوند و در صورت لزوم ۲۰ جلسه کلاس برای آمادگی در این کلاس ها خواهید داشت.

بحث آزاد و فیلم

در کلاس های بحث آزاد و فیلم لغات و اصطلاحات روزمره به شما آموزش داده می شود و دایره لغات شما بیشتر خواهد شد.
همچنین اعتماد به نفس شما در مکالمه بیشتر شده و روان تر صحبت خواهید کرد.
روشی که برای آموزش شما به کار می رود به شما کمک می کند که قبل از بیان جملات زمان فکر کردن شما کمتر شود. ناگفته نماند که برای شرکت در دوره بحث آزاد فیلم باید از سطح مطلوبی برخورد باشید.

کلاس های آنلاین

کلاس های آنلاین موسسه NCLC از طریق skype برگزار می شوند و امکان یادگیری را برای عزیزانی که امکان شرکت در کلاس های حضوری ندارند فراهم می آورند. از مزایای کلاس های مجازی می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه اشاره کرد و اگر امکانات آموزشی مناسبی در محل زندگی شما وجود ندارند می توانید از این فرصت استفاده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *