مهاجرت به انگلستان از طریق خرید ملک

مهاجرت به انگلستان از طریق خرید ملک یکی از شیوه های مرسوم برای اخذ اقامت دائم این کشور و مهاجرت به انگلستان می باشد. هنوز هم بسیاری از افراد از این روش برای اخذ اقامت دائم استفاده می کنند. اما بیایید کمی بیشتر در این باره تامل کنیم و با شرایط این نوع مهاجرت آشنا شویم.

اقامت انگلستان با خرید ملک

اگر تا به حال به فکر اخذ مهاجرت انگستان افتاده باشید، حتما می دانید مهاجرت به انگلستان و دیگر کشورهای اروپایی کار چندان ساده ای نیست. از این رو اکثر افراد به دنبال یافتن شیوه های آسان تر هستند تا راحت اقامت دائم انگلستان را دریافت کنند. یکی از این روش ها، خرید ملک در انگلستان می باشد. به طور کلی می توان با خرید ملک در کشور انگلیس، برای اخذ اقامت دائم انگلستان اقدام کرد. اما مهاجرت به این کشور هم شرایط خاص خود را دارد. به همین خاطر نباید فریب تبلیغات دروغین برخی موسسات را بخورید.

مهاجرت به انگلستان از طریق خرید ملک

مهاجرت به انگلستان از طریق خرید ملک

خرید ملک در انگلستان

ملک در انگلستان قیمت های متنوعی دارد و لزوما خرید هر ملکی منجر به دریافت اقامت دائم انگلیس و مهاجرت به این کشور نمی شود. دولت انگلستان حد مشخصی را برای قیمت ملک در نظر گرفته است. قیمت ملکی که شما خریداری می کنید باید از مقدار تعیین شده بیشتر باشد. البته با این کار هم نمی توان به طور تضمینی گفت که شما با خرید ملک گران قیمت در انگلستان می توانید اقامت دائم این کشور را کسب کنید و اقامت شما بستگی به نظر دولت این کشور دارد. این روش آنچنان تضمین شده نیست و شما باید برای انجام این کار اهل ریسک کردن باشید.

روش های مختلفی برای خرید ملک در انگلستان و اخذ اقامت این کشور وجود دارد. شما می توانید از طریق یک نماینده، ارائه پیشنهاد، مشخص کردن وکیل قانونی، سپرده ها، تحقیق و جستجو برای خرید ملک در انگلستان اقدام کنید. اما نکته ای که باید در نظر بگیرید، این است که پیش از انجام هر کاری تحقیق لازم را در خصوص این کار و شرایط آن تحقیق بکنید، تا متضرر نشوید و به راحتی بتوانید اقامت دائم انگلستان را اخذ نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *