نتایج آموزش زبان انگلیسی دانشجویان موسسه nclc

امری که امروزه برای بسیاری از زبان آموزان زبان انگلیسی ارزش و اهمیت بسیار بالایی دارد قطعیت در کسب نتایج آموزش زبان انگلیسی دلخواه شان می باشد آن هم نه در بازه ی زمانی طولانی مدت بلکه در دوره ای کوتاه مدت میباشد .

ولیکن متاسفانه بسیاری از آموزشگاه های زبان انگلیسی بر روی روش هایی کار می کنند که ذاتا فاقد این کیفیت هستند که دانش آموزان را قادر سازند تا در بازه ی زمانی کوتاه مدت آن ها را به نتیجه ی دلخواه خود برسانند.بسیاری از موسسات زبان انگلیسی بر طبل خالی تبلیغات می کوبند ولیکن هیچ گاه مدارکی برای اثبات ادعاهای خود ارائه نمی کنند.

نکته ای که بایستی به آن توجه کرد نیاز مبرم زبان آموزان به ارائه یک برنامه ی جامع و هدفمند است که نهایتا به خروجی مطلوب زبان آموز منجر گردد و البته وجود یک روش آموزشی مناسب مطابق بر اصول و روش های آموزشی روز دنیا ،که در کنار یک برنامه ی آموزشی مناسب، ابزار مناسب را برای موفقیت زبان آموزان فراهم می آورند.

نتایج آموزش زبان انگلیسی

نتایج آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی در موسسه nclc

از سوی دیگر بسیاری از افراد متقاضی اخذ مدارک بین المللی زبان انگلیسی همچون IELTS در بازه های زمانی بسیار کوتاه مدت ۲ تا ۳ ماهه هستند. از جمله افرادی که قصد ادامه تحصیل در انگلستان و یا مهاجرت کاری به انگلستان  را دارند و به علت این که تغییر قوانین در این حوزه ها بسیار زیاد و متداول است وقت زیادی برای از دست دادن ندارند و لذا باید روش و برنامه ای مناسب در اختیار داشته باشند تا بتوانند در بازه ی زمانی کوتاه به هدف خود دست یابند.

موسسه ی زبان انگلیسی NCLC با الهام از دوره ی آموزشی که در انگلستان و در کالج های زبان انگلیسی اجرا می شود  روشی را برای اولین بار در کشور پایه گذاری نموده است که برای زبان آموزان خود در بازه ی زمانی کوتاه مدت نتایج فوق العاده ای را به ارمغان آورده است. این روش،زبان آموزی که در سطوح ابتدایی زبان انگلیسی می باشد را در تنها در مدت زمان ۱۴۰ جلسه قادر می سازد که حداقل مدرک IELTS با نمره ی ۶ را کسب نماید.

در این روش منحصر بفرد می توان به جرات گفت که زبان آموز پس از گذشت تنها ۷ ماه انقلابی در خود حس می کند که این نه ادعای ما که به گفته ی زبان آموزان و کارنامه ی درخشان آنان است.

در بخش گالری سایت شما می توانید مدارک IELTS کسب شده توسط تعدادی از زبان آموزان ما را ببینید. افرادی که با توجه به مدت زمان خود توانسته اند نمره ی مورد نیاز خود را کسب کنند.

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

زبان انگلیسی در موسسه nclc

آن چه ما برای زبان آموزان خود به ارمغان آورده ایم و آن ها را قادر ساخته است تا با اندک پیش زمینه ی زبان انگلیسی و فرصت محدود خود نمره ی مطلوب خود را کسب نمایند علاوه بر روش آموزشی مناسب و منحصر بفرد، برنامه ی آموزشی و مطالعاتی راهبردی و مناسب و در کنار آن تعهد می باشد. زبان آموزان اگر روش آموزشی مناسبی هم داشته باشند اما برنامه مطالعاتی مدونی نداشته باشند صد در صد راه صحیح را گم کرده و دچار مشکل خواهند شد لذا ما برنامه ی دقیقی برای تک تک لحظات شما ارائه خواهیم کرد.

از طرفی می دانیم راهی که شما در پیش دارید ساده نخواهد بود، برای افرادی که دانش زبانی مناسبی ندارند کسب نمره ی IELTS مقبول در مدت زمان کوتاه عملا امری غیر ممکن است ولی ترکیبی از روش و برنامه ی مطالعاتی ما این امر را برای شما ممکن خواهد ساخت و علاوه بر این شما همواره نیاز به داشتن یک راهنمای مجرب را در کنار خود حس خواهید کرد و ما با تعهدی که به شما و خود داریم پا به پای یکدیگر این مسیر را طی خواهیم کرد.

با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از آموزش های کاربردی زبان انگلیسی و از اخبار روز و قوانین جدید کشور انگلستان با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *