اخذ ویزای توریستی کانادا

اگر به دیدار اقوام یا دوستان خود به کانادا سفر می کنید نیاز به اخذ ویزای توریستی کانادا دارید. اما اگر هیچ کدام از خویشاوندان شما در کانادا نیستند و یا دوست و آشنایی در کانادا ندارید چه دلایلی وجود دارند که به این کشور سفر کنید!! 💡

نه تنها طبیعت زیبای کانادا از جمله کوه ها، جنگل ها و دریاچه ها که در سرتا سر دنیا بی نظیر هستند بلکه مردم صمیمی این کشور که از ملیت های گوناگون هستند، همگی دلایلی برای گذران اوقات فراغت در این کشور امن هستند.

ویزای توریستی کانادا

اخذ ویزای توریستی کانادا

اخذ ویزای توریستی کانادا

همانگونه که می بینید با اخذ ویزای توریستی کانادا با هر سلیقه ای که باشید می توانید اوقات خوشی را در این کشور سپری کنید، حتی اگر به قایق رانی یا تئاتر علاقه مند هستید.

تورنتو،مونترال و ونکوور از شناخته شده ترین شهر های کانادا می باشند اما هر شهر جنبه ای از کشور کانادا را مشخص می کند. جنبه هایی از قبیل: تاریخ این کشور، فرهنگ بومی مردم و طبیعت کوهستانی و دریایی.

علاوه بر این ها، شهرهای کانادا از شهرهای کشورهایی مانند آمریکا کوچکتر بوده و جرم و جنایت در آنها کمتر است. اگر ویزای توریستی کانادا را دارید و می خواهید به کانادا سفر کنید نگران برخورد مردم این کشور نباشید چرا که مردم کانادا با مسافرین و غریبه ها مهربان و صمیمی هستند.

هزینه ویزای توریستی کانادا

آیا سفر توریستی کانادا مقرون به صرفه است؟ از آن جایی که دلار کانادا ارزان تر از دلار آمریکا می باشد بنابراین قیمت ها به نظر مسافران منطقی تر از بقیه کشورهاست. تورنتو به عنوان گران ترین شهر کانادا و اتاوا مقرون به صرفه ترین شهر آمریکای شمالی است.

اگر ویزای توریستی کانادا را دارید فعالیت هایی از قبیل: اسکی، اسنوبورد، گلف، ماهیگیری، دوچرخه سواری و کوهنوردیرا فراموش نکنید. همیشه جشنواره یا رویدادی برای جشن گرفتن در کانادا وجود دارد تا ازآن لذت ببرید.

اب و هوای کانادا برای ویزای توریستی

در حالی که ساکنین کانادا در فصل سرد سال ایالت های سرد را ترک می کنند، بسیاری که علاقه مند به ورزش اسکی و ورزش های زمستانی هستند از سراسر جهان به این کشور سفر می کنند. پس اگر تصمیم دارید به کانادا سفر کنید قبل از اخذ ویزای توریستی کانادا از وضعیت آب و هوای شهری که می خواهید به آن سفر کنید مطلع باشید چرا که کانادا بسیار بزرگ و دارای آب و هوای متفاوتی است.

ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا

به عنوان مثال ونکوور در غرب کانادا دارای آب و هوایی معتدل تر است و مونترال زمستانی سرد و طولانی دارد. در صورتی که برای اولین بار به کانادا سفر می کنید ویزای توریستی ۶ ماهه برای شما صادر می شود و اگر بیش از این مدت را می خواهید در این کشور باشید  باید ویزای توریستی کانادا را تمدید کنید.

انواع ویزای توریستی کانادا

نوع دیگری از ویزا هست که سوپر ویزا نام دارد و فرق آن با ویزای مولتی در این است که تا دو سال می توانید در کانادا باشید اما با ویزای مولتی در هر ورود تا ۶ ماه می توانید در کانادا باشید.

آیا با ویزای توریستی کانادا کار در کانادا و همچنین تحصیل در کانادا امکان پذیر است؟ با ویزای توریستی کانادا می توانید در دوره های آموزشی که کمتر از شش ماه است شرکت کنید و این دوره ها باید در موسساتی باشند که مورد تایید اداره مهاجرت کانادا هستند و امکان تبدیل  ویزای توریستی کانادا به ویزای تحصیلی کانادا هم وجود دارد. ویزای توریستی کانادا فقط برای مواردی از قبیل: گذراندن تعطیلات، دیدار خانواده و تجارت در کانادا صادر می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *