اقامت انگلیس با خرید ملک

یکی از روش های گرفتن اقامت کشور انگلیس، اقامت انگلستان با خرید ملک است. در این مقاله به تشریح اقامت انگلیس با خرید ملک و راه های خرید ملک توسط افراد خارجی می پردازیم.

اقامت انگلیس با خرید ملک

یکی از راه های دریافت اقامت انگلستان، اقامت انگلستان با خرید ملک است. با توجه به اینکه مهاجرت به انگلیس و گرفتن اقامت این کشور تحت قوانین و مقررات اداره مهاجرت انگلیس و در چارچوب پیمان شینگن انجام می شود، قبل از خرید ملک باید از قانونی بودن این روش برای گرفتن اقامت انگلستان اطمینان حاصل کنید تا از وارد شدن خسارات مالی جلوگیری کنید.

در صورتی که برای مهاجرت به انگلیس و گرفتن اقامت انگلیس از طریق خرید ملک اقدام کنید، در ابتدا برای شما مجوز اقامت یک ساله در این کشور صادر می شود و پس از گذشت ۵ سال اقامت موقت شما به اقامت دائم تبدیل می شود. البته باید توجه داشته باشید که در این ۵ سال نباید ملک خریداری شده را به فروش برسانید.

اقامت انگلیس با خرید ملک

اقامت انگلیس با خرید ملک

راه های خرید ملک در انگلستان

اگر قصد گرفتن اقامت انگلیس با خرید ملک را دارید، باید توجه کنید که برای خرید ملک در انگلستان توسط افراد خارجی ۳ راه وجود دارد. در ادامه به تشریح این ۳ راه می پردازیم.

۱-مالکیت شخص یا فردی

ساده ترین و کارآمد ترین راه برای خرید ملک در انگلستان و گرفتن اقامت انگلستان با خرید ملک، مالکیت شخصی ملک است. اگر از این روش برای خرید ملک استفاده کنید، مالیات بر درآمد سالانه و مالیات بر زمینه تمکن مالی برای شما وجود نخواهد داشت ولی در صورت فوت مالک ۴۰ درصد از ملک به عنوان مالیات بر ارث به دولت بریتانیا می رسد.

۲-مالکیت از طریق یک شخص یا شرکت غیر واقعی

این روش در حال حاضر برای خرید ملک پیشنهاد نمی شود ولی مزایایی مانند تعلق نگرفتن مالیات بر ارث بریتانیا و محرمانه بودن صاحب شرکت دارد که برای برخی صاحبان می تواند مفید باشد.

۳- مالکیت از طریق یک فرد مورد اعتماد مانند وکیل

روش سوم برای خرید ملک در انگلیس، خرید ملک از طریق یک فرد مانند وکیل است. در این روش یک شخص با داشتن وکالت از طرف شما برای خرید ملک در انگلیس اقدام می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *