دوره آموزش تافل

در آزمون TOEFL این بخش حدود ۶۰ الی ۹۰ دقیقه به طول خواهد انجامید که شامل ۲ تا ۳ مکالمه و ۴ تا ۶ سخنرانی آکادمیک خواهد بود. آن چه شما در این آزمون خواهید شنید موضوعاتی آکادمیک خواهند بود و تمامی سوالات چند گزینه ای خواهند بود.( دوره آموزش تافل )

دوره آموزش تافل بخش Reading

آزمون TOEFL  شامل ۴ تا ۶ متن آکادمیک می باشد که در یک سطح از دشواری قرار دارند و مدت زمانی که برای این بخش در نظر گرفته شده ۶۰ الی ۱۰۰ دقیقه بسته به تعداد و طول متون خواهد بود. در این بخش هم شما شاهد سوالات جند گزینه ای خواهید بود.

دوره آموزش تافل

دوره آموزش تافل

دوره آموزش تافل بخش Writing

آزمون TOEFL نیز شامل دو بخش است ولی مطلب بسیار مهم این است که شما در آزمون iBT بایستی متن خود را تایپ نمایید لذا بایستی توانایی خوبی در تایپ انگلیسی داشته باشید. بخش اول به صورت تلفیقی می باشد بدین معنی که شما در یک ابتدا بایستی متنی در حدود ۳۰۰ کلمه را بخوانید و در ادامه یک سخنرانی ۲ دقیقه ای در ارتباط با همان موضوع را خواهید شنید که بایستی در حین گوش دادن نکات کلیدی را یادداشت نمایید و سپس به شما ۳۰ دقیقه وقت داده می شود تا یک مقاله در حدود ۱۵۰ الی ۲۲۵ کلمه ای بنویسید. در بخش دوم نیز تنها ۲۰ دقیقه وقت به شما داده می شود تا یک مقاله ی ۳۰۰ تا ۳۵۰ کلمه ای بنویسید.

دوره آموزش تافل بخش Speaking

در آزمون PBT که بخشی به عنوان Speaking در نظر گرفته نشده است و در آزمون iBT هم شما به سوالات پاسخ می دهید صدای شما از طریق میکروفون ضبط می گردد و به شبکه نمره دهی آنلاین ای تی اس (ETS Online Scoring Network) ارسال می گردد.

با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از آموزش های کاربردی زبان انگلیسی و از اخبار روز انگلستان و قوانین جدید با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

۲ دیدگاه

  • سلام
    وقتتون بخیر
    لطفا چند ویدیو کوتاه از کلاس آموزشی تافل رو در سایت برای نمونه قرار دهید.
    با تشکر

    • با سلام
      بله حتما در آینده ویدئو های آموزشی هم در سایت قرار خواهیم داد.درضمن شما میتوانید از ویدئو های اموزشی منتشر شده در کانال تلگرامی ما هم که ادرس کانال در پایین وب سات موجود میباشد استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *