چگونه برای ایلتس آماده شویم

 مشاوره روز آزمون ایلتس :

به هیچ عنوان به شایعات توجه نکنید. کلیه کارکنان بسیار صمیمی و حرفه ای هستند و این که آزمون ایلتس کاملا تحت شرایط استاندارد برگزار می شود را کنترل می کنند. دستور العملهای ان ها را به دقت دنبال کنید. یک هفته قبل از امتحان آیلتس تاریخ و محل برگزاری آزمون را چک کنید و مطمئن شوید که چطور به موقع به آنجا برسید. به یاد داشته باشید که امکان دارد آدرس محل برگزاری آزمون آیلتس شما با مرکزی که آزمون را رزرو کردید متفاوت باشد.(چگونه برای ایلتس آماده شویم)

چگونه برای ایلتس آماده شویم

چگونه برای ایلتس آماده شویم

شرایط و اطلاعات آزمون ایلتس را به دقت مطالعه کنید. قبل از ساعت آزمون در مرکز حضور داشته باشید چرا که در صورت تاخیر این امکان برای شما نخواهد بود که امتحان دهید. موبایل و دیگر وسایل الکترونیکی خود را خاموش کنید، از شما خواسته میشود تمام متعلقات خود را خارج از اتاق برگزاری آزمون قرار دهید. بخش نوشتاری، شنیداری و درک مطلب ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه طول می کشد و بین ان ها وقت استراحتی در نظر گرفته نمی شود.

چگونه برای ایلتس آماده شویم

حتما قبل از آزمون ielts چیزی بخورید چون اجازه بردن مواد غذایی به داخل به شما داده نمی شود. مدارک شناسایی شما توسط کارکنان بررسی خواهد شد. در صورت هر گونه مغایرتی از شما آزمون ielts گرفته نخواهد شد. به همراه پاسپورت دو قطعه عکس پاسپورتی هم از شما درخواست خواهد شد.

چگونه برای  آزمون ایلتس آماده شویم

در برخی از مراکز در روز آزمون ایلتس هم از شما عکس گرفته خواهد شد که از ان برای کارنامه شما استفاده خواهند کرد در این صورت مرکز از قبل شما را در جریان قرار خواهد داد. اطلاعاتی را که در روز رزرو به شما داده شده کامل چک کنید تا اشتباهی از طریق شما در خصوص اطلاعات هویتی و نوع عکس صورت نگیرد.

با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از آموزش های کاربردی زبان انگلیسی و از اخبار روز انگلستان و قوانین جدید با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *