زمان در نظر گرفته شده برای مهارت Speaking در آزمون IELTS 

در آزمون IELTS چهار مهارت Listening، Reading، writing و Speaking  شما و همین طور توانایی شما در برقراری ارتباط برای کار، زندگی و تحصیل در یک کشور انگلیسی زبان مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. لذا با توجه به ساختار آزمون IELTS و اهمیت و تاثیر این آزمون بر زندگی شما، چگونگی آماده شدن برای این آزمون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است در حقیقت بایستی به گونه ای خود را آماده سازید که هر گونه احتمال و ریسک عدم دستیابی به نتیجه مطلوب را به حداقل ممکن کاهش دهید.(مهارت Speaking)

زمان در نظر گرفته شده برای مهارت Speaking

زمان در نظر گرفته شده برای مهارت Speaking مدت ۱۱ تا ۱۴ دقیقه می باشد. دارای سه قسمت (Part) می باشد و تمامی مطالب ضبط می شوند. در قسمت اول که ۴ تا ۵ دقیقه به طول می انجامد از شما درباره مطالب کلی همچون زندگی و پیشینه خودتان، تحصیلات شما، خانواده و کار شما و … سوال می کنند.

مهارت Speaking

مهارت Speaking

در قسمت دوم به شما یک کارت داده می شود که موضوع بر روی آن یادداشت شده است. شما یک دقیقه مهلت دارید در مورد موضوع فکر کنید سپس از شما یک یا دو سوال در رابطه با موضوع پرسیده می شود. در قسمت سوم سوالات بیشتری در مورد موضوع قسمت دوم از شما پرسیده می شود و به شما این امکان را می دهد تا بیشتر در مورد ایده ها و تفکرات خود بحث نمایید.

در مؤسسه NCLC بر روی بلاغت و شیوایی کلام،لغت،گرامر، صحت و درستی صحبت شما و همچنین تلفظ کار می شود تا در امتحان آیلتس موفق به کسب بهترین نمره شوید.

با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از آموزش های کاربردی زبان انگلیسی و از اخبار روز و قوانین جدید کشور انگلستان با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *