چگونه برای کنکور زبان انگلیسی اماده شویم

همه ما قطعا در طول زندگی خود چندین کلاس آموزش زبان انگلیسی و یا کلاس کنکور زبان انگلیسی را تجربه کرده ایم ولی چرا قادر نیستیم از دانسته های خود استفاده کنیم؟ آیا روش تدریس و منابع آموزش زبان انگلیسی در مؤسسه nclc متفاوت است؟ آیا مدت زمان دوره های آموزشی کوتاه تر از بقیه مؤسسات می باشد؟ آیا غیر از دوره IELTS دوره های آموزشی دیگری هم تدریس می شوند؟ آیا تضمینی برای کسب حداقل نمره ۶.۵ وجود دارد؟ در مقاله زیر به تمامی سوالات پاسخ خواهیم داد؟

همانگونه که میدانید منابع آموزش زبان انگلیسی و چگونگی تدریس آنها و محول کردن تکلیف به طوری که زبان آموز را در خارج از آموزشگاه با زبان انگلیسی در ارتباط نگه دارد از جمله مواردی هستند که اگر درست انتخاب شوند و به درستی اجرا شوند در بهبود امر آموزش و پیشرفت فرد تاثیر به سزایی خواهند داشت. موسسه NCLC هر سه مورد را مورد توجه قرار داده است.

کنکور زبان انگلیسی

کنکور زبان انگلیسی

منابع آموزشی برای یادگیری زبان انگلیسی

برای کنکور زبان انگلیسی و یادگیری زبان انگلیسی باید روی چهار مهارت listening, speaking, reading& writing کاملا تخصصی وهمراه با برنامه ریزی کار شود. لذا گردآوری منابع آموزشی که تنها در ۱۴۰-۱۲۰  جلسه شخص را از سطح مبتدی به  به گونه ای طراحی شده NCLC پیشرفته برساند نیاز به تجربه و تخصص بالایی دارد. دوره های آموزش زبان انگلیسی موسسه است که نه تنها زبان انگلیسی را به صورت کاربردی خواهید آموخت بلکه پس از گذراندن تعداد جلسات مشخص شده برای هر دوره آموزشی می توانید در آزمونهای IELTS, TOEFL, EPT& Life skills شرکت کنید.

آموزش گرامر زبان انگلیسی

 بخش گرامر به صورت کاربردی آموزش داده می شود و الگوی تکرار در تمرینها به صورت شفاهی لحاظ شده است تا به یاد گیری هر چه سریع تر زبان آموز کمک کند. با این روش که جمله ها به صورت شفاهی و در قالب Speaking کار می شوند اعتماد به نفس شما در صحبت کردن بالا رفته، در نتیجه مکث های شما در صحبت کردن به تدریج از بین خواهد رفت و با اعتماد به نفس بیشتری، حتی گرامری پیشرفته را در صحبت خود به کار خواهید برد.

آموزش تلفظ زبان انگلیسی

بخش تلفظ با لهجه انگلیسی و آمریکایی در دوره های آموزش زبان موسسه nclc گنجانده شده است چرا که تا گوش درست نشنود شما قادر به برقراری ارتباط نخواهید بود و بسیاری از زبان آموزان نیز در این بخش ضعف دارند. لذا از داستان های کوتاه که متناسب با سطح هر ترم میباشند در دوره ها استفاده شده و با آموزش صحیح Listening شما تقویت خواهد شد.

امتحان آیلتس

امتحان آیلتس

علاوه بر بخش گرامر و تلفظ برای هر ترم لغت هایی گرداوری شده است. تلفظ لغت ها و تعاریفی که ساده شده اند، همراه با مثال در اختیار شما قرار داده می شود و می آموزید که چگونه کلمات را به خاطر بسپارید تا در Speaking & writing خود از آنها استفاده کنید.

دوره های آمادگی آزمون آیلتس

بخش های مربوط به دوره آمادگی آیلتس نیز از همان ترم یک در دوره های آموزش زبان موسسه nclc تدریس می شود و شما همراه با کار بر روی دانش زبانی به یادگیری تکنیک های مربوط به آیلتس نیز خواهید پرداخت.سرفصل های آموزشی که هر چهار مهارت listening, speaking, reading& writing را در بر می گیرند، شیوه آموزشی که کاربردی و مبتنی بر تکرار می باشد، تعداد کم زبان آموزان در کلاس، برنامه ریزی و پشتیبانی آموزشی متناسب با نیاز هر فرد و کوتاه بودن طول هردوره که ۵ هفته می باشد تضمینی را برای کسب نمره مورد نظردرآزمونهای IELTS,TOEFL,EPT&life skills به همراه خواهند داشت.

دوره های speaking در چهار ترم خلاصه می شوند که مکالمات و اصطلاحات روزمره در این دوره ها آموزش داده می شوند و سپس شما به گفتگو درباره آنها می پردازید.

موسسه nclc

موسسه nclc

امادگی برای کنکور زبان در موسسه nclc

دوره های کنکور مؤسسه NCLC  نیز به گونه ای طراحی شده اند که پس از شرکت در آنها درصد بالایی را در کنکور زبان انگلیسی کسب خواهید کرد و در صورت تمایل به شرکت در یکی از آزمون های بین المللی آیلتس یا تافل تنها با گذراندن سه ترم این امر برای شما امکان پذیر خواهد شد.

با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از آموزش های کاربردی زبان انگلیسی و از اخبار روز و قوانین جدید کشور انگلستان با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *