مهاجرت به انگلستان با ازدواج

یکی از روش های مهاجرت به انگلستان استفاده از ویزای ازدواج انگلستان است. افراد زیادی مهاجرت به انگلستان با ازدواج را انتخاب می کنند که البته شرایط و قوانین مربوط به خود را دارد. در ادامه با ویزای ازدواج انگلستان و دریافت اقامت از طریق آن آشنا می شویم.

ویزای ازدواج انگلستان

این نوع ویزا به ۲ دسته ویزای نامزدی انگلستان و ویزای ازدواج تقسیم می شود. اولین گام برای دریافت این ویزا اثبات تمکن مالی است که از طریق داشتن پول نقد در بانک ها و یا استخدام بودن صورت می گیرد. ضمنا هر دو طرف باید نشان دهند که هدفشان ازدواج است و تنها قصد گرفتن اقامت کشور انگلستان را ندارند. برای ویزای ازدواج انگلستان در ابتدا به شما یک ویزا با مدت اعتبار ۳۳ ماه داده می شود.

پس از پایان این ۳۳ ماه مجددا مدارک و شرایط فرد متقاضی مورد بررسی قرار می گیرد و برای یک دوره دیگر به مدت ۳۳ ماه تمدید می شود.
این ویزا به مدت ۵ سال متوالی تمدید می شود و پس از ۵ سال شما می توانید آن را به اقامت دائم انگلستان تبدیل کنید. اولین شرط برای مهاجرت به انگلستان با ازدواج این است که طرفین باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند. کسانی که ویزای ازدواج انگلستان را دریافت می کنند حق کار و یا تحصیل در کشور انگلستان را ندارند. در زمان مراجعه به سفارت انگلستان باید کلیه مدارک مربوط به ازدواج و مدارکی که نشان دهنده شهروند بودن شخص دوم در انگلستان است را ارائه دهد.

مهاجرت به انگلستان با ازدواج

مهاجرت به انگلستان با ازدواج

شرایط مهاجرت به انگلستان با ازدواج

برای مهاجرت به انگلستان با ازدواج باید شرایط دریافت ویزای ازدواج را داشته باشید تا بتوانید در این کشور اقامت کنید:

  1. یکی از شرایط مهم برای این نوع مهاجرت این است که یکی از طرفین باید مقیم قانونی کشور انگلستان باشد.
  2. طرفین ازدواج باید با یکدیگر آشنا شده و همدیگر را بشناسند.
  3. طرفین ازدواج باید قصد اقامت دائم در کشور انگلیس را داشته باشند.
  4. محل سکونت زوج و زوجه باید از قبل مشخص شده باشد.
  5. طرفین ازدواج قصد دریافت کمک های مردمی را نداشته باشند.

همانطور که دیدید برای مهاجرت به انگلستان با ازدواج قوانین مشخصی وجود دارد که باید در زمان دریافت ویزا در نظر گرفته شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *