مهاجرت به انگلیس از طریق سرمایه گذاری

شاید بخواهید به عنوان یک سرمایه گذار به یکی از کشورهای اروپایی نظیر انگلیس مهاجرت کنید. برای این منظور لازم است تا نکات مربوط به مهاجرت به انگلیس از طریق سرمایه گذاری را بدانید.

مهاجرت به انگلیس از طریق سرمایه گذاری

کشور انگلستان به علت دارا بودن ثبات اقتصادی بالا همواره تعداد زیادی از سرمایه گذاران خارجی را به خود جذب کرده است. شما می توانید از روش های مختلفی اقدام به مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری نمایید. برای نمونه می توانید در این کشور اقدام به تاسیس یک شرکت و یا کارآفرینی کنید. همچنین می توانید در شرکت های معتبر در این کشور سرمایه گذاری کنید و سهام آنها را خریداری نمایید.

سرمایه گذاری در انگلستان

نکته مهم در این بین برای اخذ ویزای انگلستان این است که باید حتما دارای سرمایه اولیه کافی باشید. همچنین وقتی توانستید مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری را انجام دهید می توانید برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود نیز اقدام به اخذ ویزای انگلستان نمایید.

مهاجرت به انگلیس از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به انگلیس از طریق سرمایه گذاری

شرایط مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری

شما برای اینکه بتوانید به عنوان یک سرمایه گذار به انگلیس مهاجرت کنید شرایط نسبتا سختی را پیش رو خواهید داشت. سرمایه شما باید در چند نهاد تنظیم مالی به ثبت برسد. همچنین مبلغ سرمایه گذاری شما نیز از حدود ۵۰.۰۰۰ پوند تا ۲۰۰.۰۰۰ پوند متفاوت می باشد که هر چه میزان سرمایه گذاری افزایش یابد مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری نیز برای شما آسان تر خواهد شد.

همچنین از دیگر شرایط آن می توان به گرفتن نمره ۹۵ در آزمون مربوطه اشاره نمود. باید به زبان انگلیسی نیز تسلط داشته باشید. شما برای اینکه بتوانید ویزای خود را دریافت نمایید باید مبلغ ۱۵۶۱ پوند را در وجه سفارت پرداخت نمایید. پس از آن پروسه بررسی درخواست شما انجام خواهد شد. همچنین اگر زمان خاصی را برای مهاجرت به انگلیس در نظر دارید لازم است تا ۳ ماه قبل از آن پروسه درخواست و اخذ ویزای خود را شروع کرده باشید. شما با این ویزا می توانید به مدت ۳ سال و ۴ ماه در انگلیس اقامت کنید که البته با درخواست مجدد می توانید نسبت به تمدید ویزای خود اقدام نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *