مهاجرت به انگلستان از طریق کار

کشور انگلستان یکی از کشورهای مورد توجه برای مهاجرت و کار می باشد. به همین دلیل ویزای کاری انگلستان همواره مورد توجه بسیاری از افراد بوده است. برای مهاجرت به انگلستان از طریق کار و دریافت این نوع از ویزا شرایط و قوانین خاصی وجود دارد. ما نیز در این متن قصد داریم چگونگی مهاجرت کاری به انگلستان را مورد بررسی قرار دهیم. لازم به ذکر است که موسسه NCLC  به صورت تضمینی ویزای کاری انگلستان را برای شما اخذ خواهد کرد.

چگونگی مهاجرت کاری به انگلستان و دریافت ویزای آن 

افرادی که قصد مهاجرت کاری به انگلستان را دارند باید ویزای کاری انگلستان را دریافت نمایند. این افراد باید شرایط لازم را داشته باشند و  پس از اینکه از این موضوع مطمئن شدند، باید به سفارت این کشور مراجعه نمایند و فرم مربوط به ویزای مورد نظر خود را پر نمایید. پس از آنکه این فرم را پر کردند، زمانی برای مصاحبه مشخص می شود.

افراد در این زمان باید ادله و مستندات کافی را برای مهاجرت کاری به انگلستان را به سفارت تحویل دهند. بعد از آن مسئولین سفارت برای دادن و یاد ندادن این ویزا به شور می نشینند. در صورت مثبت بودن جواب سفارت برای دادن ویزا افراد باید سایر مراحل مهاجرت را صورت دهند.

مهاجرت به انگلستان از طریق کار

مهاجرت به انگلستان از طریق کار

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت کاری به انگلستان

افراد برای دریافت ویزای کاری این کشور و  مهاجرت کاری به انگلستان باید یک سری از مدارک را سفارت این کشور ارائه دهند. از این مدارک می توانند به مدارک عمومی که برای تمامی ویزاها داده می شود اشاره کرد. این مدارک شامل اصل و رونوشت از تمامی مدارک شناسایی مانند کارت های ملی، شناسنامه و پاسپورت به همراه ترجمه آنها می باشد.

افراد متقاضی باید یک قطعه عکس رنگی زمینه سفید را به سفارت این کشور تحویل دهند. از دیگر مدارک می توان به مدارک کاری مانند دعوت نامه های مختلف کاری، مدارک تجاری و مدارک سرمایه گذاری اشاره کرد.

کار در انگلستان

کار در انگلستان

 انواع روش های مهاجرت کاری انگلستان

مهاجرت کاری انگلستان دارای نمونه های مختلفی می باشد. یکی از این مهاجرت ها به وسیله سرمایه گذاری و ایجاد فرصت های شغلی در انگلستان به افراد داده می شود. از دیگر مهاجرت های کاری انگلستان می توان به داشتن مهارت های شغلی اشاره کرد. افراد می توانند با ثبت شرکت به این کشور مهاجرت نمایند. لازم به ذکر است ویزای کاری انگلستان در ابتدا به صورت موقت برای افراد صادر می شود و پس از یک مدت به صورت دائم ارائه می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *