مهاجرت پزشکان به کانادا

از جمله مهمترین فاکتورهای مورد نیاز جهت برآورده کردن شرایط مهاجرت پزشکان به کانادا، گذشته تحصیلی یک پزشک، میزان تسلط بر زبان، سابقه کاری، میزان سن و … می باشد. امروزه با توجه به قوانین مهاجرت کانادا، پزشکان عمومی و متخصص می توانند با برآورده کردن این شرایط و تهیه مدارک مورد نیاز جهت مهاجرت پزشکی به کانادا، به این کشور سفر کرده و ضمن دریافت اقامت از موقعیت شغلی خود بهره ببرند. در این مقاله قصد داریم نکات مورد نیاز درباره مهاجرت به کانادا پزشکان را ارائه دهیم.

مهاجرت پزشکان به کانادا

موضوع مهاجرت به کانادا برای پزشکان مدتی است که با توجه به نیازهای کشور کانادا در این زمینه به شدت رونق گرفته است. امروزه نیز علاقه مندان زیادی در کشور عزیزمان به دنبال یافتن یک راهنما مهاجرت پزشکی به کانادا مناسب در این زمینه می باشند. عمدتاً پزشکان عمومی، پزشکان خانواده، پزشکان متخصص در زمینه های مختلف به همراه دندانپزشکان می توانند از این امکان استفاده کنند.

به صورت کلی پزشکان از ۲ طریق می توانند به کانادا سفر کرده و در این کشور ضمن دریافت اقامت، مشغول به انجام کار تخصصی خود شوند. اگر پزشک هستید و در کار خود مهارت دارید می توانید با استفاده از برنامه فدرال نیروی کار ماهر اقدام به دریافت ویزای مهاجرت کانادا یا همان کارت سبز کانادا کنید. در غیر این صورت می توانید با گذراندن روند اعتبار بخشی در این کشور اقدام به دریافت مجوز اقامت و کار کنید.

"<yoastmark

مدارک و شرایط مورد نیاز جهت مهاجرت پزشکی به کانادا

شرایط مهاجرت پزشکی به کانادا به صورت خلاصه در بالا ذکر گردید، در واقع پزشک باید مدرک پزشکی اخذ شده از یک دانشگاه معتبر به همراه مدرکی که نشان دهد حداقل ۲ تا ۳ سال سابقه کاری را دارد ارائه کند. این بازه زمانی برای متخصصین در شرایط مختلف ممکن است ۵ تا ۶ سال تعیین شده باشد. به صورت خلاصه گام ها و مدارک مورد نیاز مهاجرت پزشکی به کانادا بدین صورت است: ابتدا باید مدارک معمول جهت مهاجرت به کشور کانادا همانند مدارک شخصی و دیگر موارد را تهیه کرد. در گام بعد باید در سیستم اکسپرس انترى (Express Entry Profile) تشکیل پرونده دهید سپس باید گزارش ارزشیابی مدرک خود از شوراى پزشکان کانادا را ارائه کنید.

پس از تائید مدارک لازم است در بورد پزشکى کشور کانادا ثبت نام کرده و اقدام به اخذ مجوز درمان در این کشور نمایید. پس از مدتی، بعضی از پزشکان جهت طبابت به کانادا فراخوانده می شوند، در خواست عده ای ریجکت می گردد و عده ای دیگر برای گذراندن دوره های تخصصی یا امتحان مخصوصی که با نام MCCEE نامیده می شود در کشور کانادا معرفی می گردند.

مهاجرت کاری به کانادا

مهاجرت کاری به کانادا

بهترین راه مهاجرت پزشکی به کانادا

اگر به دنبال یافتن بهترین راه مهاجرت به کانادا هستید می توانید در مورد کم و کیف و چگونگی انجام این فرآیند با مشاوران این سایت ارتباط برقرار کنید. همچنین علاقه مندان به موضوع مهاجرت پزشکی به کانادا می توانند تمامی سوالات خود در این زمینه همانند محل خدمت پزشکان مهاجر در کانادا، چگونگی دریافت مراحل اقامت، میزان درآمد با داشتن این شغل در کشور کانادا و دیگر موارد را از مشاوران ما بپرسند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *