ویزای توریستی به کانادا

اگر به دنبال تهیه ویزای توریستی کانادا هستید در این مقاله همراه ما باشید در این مقاله قصد داریم به ارائه اطلاعاتی در مورد ویزای توریستی به کانادا بپردازیم. برای سفر به کانادا نیاز به دریافت ویزای این کشور است. اگر قصد سفر توریستی به کانادا دارید می توانید با اخذ ویزای توریستی کانادا به این کشور سفر کنید، مجموعه ما دریافت ویزای توریستی کانادا  را برای شما امکان پذیر می کند.

ویزای توریستی کانادا

اگر قصد سفر توریستی به کانادا را دارید و می خواهید از جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی این کشور بازدید کنید باید اقدام به اخذ ویزای توریستی این کشور کنید، ویزای توریستی این کشور فقط به منظور انجام سفرهای توریستی صادر می شود و یکی از ویزاهای کانادا است که با استقبال زیادی از سوی مردمان کشورهای مختلف روبرو می شود، ویزای توریستی کانادا هم اکنون به صورت ویزای مولتی کانادا صادر می شود که در کشور ما به اسم ویزای ۵ ساله کانادا نیز شناخته می شود. طبق تصمیمی که دولت کانادا گرفته است این ویزا تا حد امکان به صورت ویزای مولتی صادر می گردد.

ویزای توریستی به کانادا

ویزای توریستی به کانادا

کسانی که موفق به این نوع از ویزای کانادا می شوند می توانند تا زمانی که پاسپورت آنها معتبر است به کشور کانادا سفری داشته باشند و در هر سفری که در این کشور حضور پیدا می کنند می توانند به مدت ۶ ماه اقامت داشته باشند، پس از این که ۶ ماه از مدت اقامت گذشت شخص می تواند به مدت بسیار کوتاهی مثلا ۶ ساعت از این کشور خارج شود و سپس دوباره اقدام به ورود به کانادا کند که حضور وی برای ۶ ماه دیگر مانعی نخواهد اشت. ویزای توریستی کانادا را می توانید از مجموعه ما دریافت کنید.

ویزای توریستی به کانادا

ویزای توریستی کانادا در واقع برای شما این امکان را فراهم می کند که به آسانی بتوانید ویزای کشور کانادا را اخذ کنید، یکی از مهمترین مدارکی که برای اخذ ویزای توریستی کانادا الزامی است، دعوتنامه می باشد. در شرایطی که شخصی که متقاضی سفر به کانادا است خود دعوتنامه ای از کشور کانادا نداشته باشد از طرف مجموعه ما برای وی دعوتنامه گرفته می شود.

ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا

در صورتی که شخص متقاضی ویزا برای سفر توریستی از طرف شخص حقوقی یا حقیقی دعوتنامه داشته باشد می تواند خود به تنهایی برای اخذ ویزای توریستی کانادا اقدام کند در غیر این صورت برای دریافت ویزای توریستی کانادا  می توانید از ما کمک بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *