ویزای توریستی تضمینی انگلستان

اخذ ویزای توریستی انگلیس ریسک بسیار بالایی را دارد به خصوص اگر اولین باری است که به انگلستان سفرمی کنید ویا هیچ کدام از اقوام درجه یک شما در انگلستان ساکن نیستند.مؤسسه nclc  امکان اخذ ویزای توریستی تضمینی انگلستان را فراهم آورده است تا این امر را محقق کند.

ویزای توریستی انگلستان

شهروندان ایرانی برای سفر به انگلستان نیاز به ویزای توریستی دارند. ویزای توریستی انگلستان برای مدت محدودی صادر می شود. برای سفر به انگلستان نیازی نیست که دوست شما یا یکی از اقوام شما اقامت انگلستان را داشته باشند. شما با اخذ ویزای توریستی انگلیس برای اموری از قبیل: تفریح و دیدار خویشاوندان و گذران وقت فراغت به این کشور می توانید سفر کنید.

ویزای توریستی تضمینی انگلستان

ویزای توریستی تضمینی انگلستان

برای درمان های پزشکی ، بدون نیاز به دریفت کمک مالی از دولت انگلستان، نیاز به اخذ ویزای توریستی دارید. شرکت در فعالیت های ورزشی نیز مستلزم اخذ این ویزا می باشد. اجازه کار و تحصیل و یا ازدواج با ویزای توریستی برای شما صادر نخواهد شد و فقط به بررسی اوضاع و شرایط می توانید بپردازید. حداقل زمانی که برای ویزای توریستی در نظر گرفته می شود ۶ ماه است.

هزینه ویزای توریستی انگلستان

مبلغی را که برای اقامت در انگلستان می پردازید بسیار متفاوت می باشد. طبیعتا شهرهای بزرگ هزینه های بیشتر و شهرهای کوچکتر هزینه های کمتری را دارند.

هتل های ارزان قیمت امکاناتی از قبیل: اینترنت رایگان، صبحانه، تلویزیون، اتاق مشترک و  امکانات خشک شویی هستند و برای هر شب ۱۵ تا ۴۰ پوند را باید بپردازید و اگر از همین امکانات به صورت خصوصی بخواهید استفاده کنید تا شبی ۵۰ پوند نیز هزینه ها افزایش پیدا خواهند کرد. اجاره آپارتمان کمی گرانتر می باشد.

مبلغ ۷۰ پوند  اجاره برای هر شب به صورت تک نفره و در صورتی که این اجاره برای هر شب مشترکا بین دو نفر باشد برای هر شب ۳۰ تا  ۴۰ پوند باید پرداخت کنید. از ان جایی که ملیت های مختلفی در انگلستان زندگی می کنند با اخذ ویزای توریستی و سفر به انگلستان می توانید همانگونه که در هزینه های محل اقامت خود صرفه جویی کرده اید در خورد و خوراک و همچنین حمل و نقل  نیز حداقل هزینه ها را داشته باشید.

برج لندن انگلیس

برج لندن انگلیس

ویزای توریستی انگلستان

صرف غذا در یک رستوران معمولی مبلغی به میزان حداقل ۳۰ پوند را شامل می شود در حالی  که اگر سبزیجات، مرغ و موادی که برای تهیه ساندویچ لازم است را خودتان تهیه کنید در هفته برای یک نفر تنها ۵۰ پوند باید هزینه کنید و یا غذاهایی مانند: چیپس و ماهی، کباب، غذاهای آسیایی و هندی را با کمتر از ۷ پوند خریداری کنید. برای حمل و نقل در انگلستان با هزینه کمتر مگا باس توصیه می شود که هزینه های حمل و نقل شما تا میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

طبیعت انگلستان، قصرها، موزه ها ، کلیساهای قدیمی و فستیوال ها همه و همه نیازهای هر سلیقه ای را برآورده می کنند که با ویزای توریستی انگلستان در هر سن و سالی که باشید می توانید از این فعالیتها و بازدید این مکانها لذت ببرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *