آموزش زبان انگلیسی

امروزه آموزش زبان انگلیسی ذهن افراد بسیاری را به خود مشغول کرده است و مؤسسات بسیاری این ادعا را می کنند که در کوتاهترین زمان زبان آموز را به هدف مورد نظر سوق می دهند. حال آیا این ادعا صحت دارد؟در مؤسسه NCLC دوره های زبان انگلیسی هم به منظور افزایش دانش زبان آموزان و هم برای شرکت در آزمون های   تخصصی از جمله IELTS, TOEFL, EPT و کنکور برگزار می شوند.

لازم به ذکر است که کسب نتیجه مطلوب در امتحانات مستلزم بالا بردن دانش زبان انگلیسی می باشد، سپس مدیریت زمان و تمرین بر روی آزمونها توصیه میشود.  کادر متخصص و مجرب NCLC  دوره های زبان انگلیسی را به گونه ای طراحی کرده که هر نیازی را درراستای یادگیری زبان انگلیسی و کسب نمره مورد نظر بر آورده می سازد.

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی در مؤسسه NCLC

در مؤسسه NCLC برای زبان آموزانی که می خواهند خواندن زبان انگلیسی را آغاز کنند تنها ۸ ماه زمان  نیاز است که به سطح پیشرفته برسند، چرا که روش آموزش زبان انگلیسی مؤسسه ان سی ال سی حتی برای کسانی که مبتدی هستند هم این امکان را فراهم می کند که از همان ترم یک به فراگیری مهارتهای چهار گانه listening, speaking,reading,writing بپردازند.

در مؤسسه NCLC در کنار آموزش گرامر و لغت البته با روشی کاملا کاربردی به طوری که وابستگی زبان آموز به کتاب  تقریبا از بین می رود، مهارت های  Listening& speaking نیز آموزش داده خواهد شد و بر روی آنها کار می شود و با بالا رفتن سطح زبان آموز از ترم سوم به بعد مهارتهای  Reading&  writing نیز به سر فصل آموزشی اضافه میشود.

با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از آموزش های کاربردی زبان انگلیسی و از اخبار روز انگلستان و قوانین جدید با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

۲ دیدگاه

    • با سلام
      از مبتدی تا پیشرفته کلا ۷ ترم هست هرترم ۵۵۰هزار تومان
      تعیین سطح رایگان هست
      به عنوان مثال اگر ترم ۳ باشین فقط ۵ ترم باید بخونین که میشه حدودسه میلیون تومن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *