هزینه تحصیل در مدارس انگلستان

مدارس شبانه روزی چه مدارسی هستند؟ آیا تحصیل در انگلستان در مدارس شبانه روزی پر هزینه است؟ هزینه مدارس شبانه روزی چه قدر می باشد؟ در مقاله زیر به سوالاتی در مورد تحصیل در مدارس انگلستان پاسخ خواهیم داد.

مدارس شبانه روزی انگلستان به سه سطح تقسیم می شوند و کودکان ۴ تا ۱۳ ساله در این مدارس مشغول به تحصیل هستند. البته یکی از والدین می تواند همراه فرزند خود به انگلستان سفر کند ولی اجازه کار و تحصیل در انگلستان را نخواهد داشت. ویزای ۶ ماهه برای پدر یا مادر صادر می شود تا فرزند خود را همراهی کند. پس از ۱۳ سالگی فرزند شما وارد دوره GCSE می شود.

تحصیل در مدارس انگلستان

تحصیل در مدارس انگلستان

آیا هزینه تحصیل در مدارس انگلستان (شبانه روزی) پر هزینه است؟

هنگامی که یک مدرسه شبانه روزی را برای فرزند خود انتخاب می کنید باید با توجه به شهریه ای که پرداخت می کنید موارد مهمی را از قبیل: امکانات آموزشی، نظارت، کیفیت آموزش و … را در نظر بگیرید. حال این سوال پیش می اید که آیا تحصیل در انگلستان در مدارس شبانه روزی پر هزینه است؟

کلاسهای با تعداد کم شاگردان، سطح بالای مراقبت و نظارت، محل اقامت خوب و غذا، امکانات آموزشی عالی و ورزشی و فعالیتهای فوق برنامه متعدد نشان می دهند که هزینه پرداخت شده برای تحصیل در مدارس انگلستان (شبانه روزی) به صرفه می باشد.

البته شهریه در شهرهای مختلف انگلستان متفاوت است، اما سرمایه گذاری برای آینده شغلی فرزند شما خواهد بود، چرا که رشد فرزند شما طبق سیستم استاندارد آموزشی انگلستان امکان گرفتن پذیرش از دانشگاههای دارای سطح  بالا را امکان پذیر خواهد کرد.

هزینه مدارس شبانه روزی انگلستان

هزینه ها به طور گسترده از مدرسه به مدرسه متفاوت می باشد و شامل آموزش، فعالیتهای تفریحی، خوابگاه، غذا، شستن لباسها و کتابهای درسی می باشند. برای یک سال تحصیلی هزینه ای معادل ۳۵۰۰۰-۲۵۰۰۰ پوند را برای درس خواندن در مدارس شبانه روزی انگلستان برای فرزند خود در نظر بگیرید. البته مدارسی هستند که سالی ۱۰۰۰۰ پوند دریافت می کنند و یا حتی ۶۰۰۰۰ پوند در سال.

با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از آموزش های کاربردی زبان انگلیسی و از اخبار روز و قوانین جدید کشور انگلستان با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *