تفاوت یاد گیری زبان انگلیسی در دوره های Nclc با دیگر متد ها

قطعا مهم ترین عامل تاثیر گذار در یادگیری هر موضوعی نه تنها زبان انگلیسی ، شیوه انجام این کار می باشد و لذا از این نظراست که انتخاب روشی کارآمد و در عین حال سریع از اهمیت به سزائی برخوردار است. همانطور که تمامی زبان آموزان گرامی مستحضرند متد های بسیار گوناگون و متنوعی برای یاد گیری زبان انگلیسی و به طور کلی زبان های خارجی موجود است که مطابق با نیاز اقشار گوناگون با اهداف ، توانائی و حتی میزان زمان مطالعه متفاوت تالیف شده اند .

در این میان متاسفانه روش های وارد شده و تدریسی در کشور عزیزمان از کیفیت لازم جهت تحقق این مهم برخوردار نیست و این امر بیشتر از این نکته نشات میگیرد که این روش ها قدیمی و غیر علمی هستند و با آخرین یافته های زبان شناسان و محققین همخوانی ندارند .

متدهای یاد گیری زبان انگلیسی در موسسات

با این حال به دلیل کمبود متدها و شیوه های تدریس موسساتی که این روش ها را استفاده می کردند موفق به جذب زبان آموز می شدند . خوشبختانه در سال های اخیر با به کار گیری از فناوری های روز و افراد تحصیل کرده در خارج از کشور ، روش های جدیدی برای یادگیری زبان معرفی شده اند که یکی از موثر ترین و به روز ترینشان دوره های Nclc می باشد.

تفاوت دوره های Nclc با دوره های موجود بسیار زیاد است به طوری که می توان آن را انقلابی در آموزش زبان انگلیسی دانست . اولین و مهم ترین تفاوت متد آموزش زبان انگلیسی Nclc با دیگر روش ها توجه مبسوط به هر ۴ مهارت موجود در یک زبان است که کمتر در متد های دیگر دیده می شود.

یاد گیری زبان انگلیسی

یاد گیری زبان انگلیسی

متاسفانه بعضی از روش ها تاکید بسیاری روی مکالمه دارند حال اینکه بدون داشتن Listening یا توانائی شنیداری ، داشتن مکالمه ای کامل و بی نقص و یا داشتن مهارت Speaking امکان پذیر نیست . چطور می توان از یک سیستم انتظار خروجی داشت زمانی که ورودی کامل ندارد و یا حتی گاهی وقت به طور کل ورودی ندارد .

تفاوت یاد گیری زبان انگلیسی در دوره های Nclc

تفاوت فاحش دیگر این دوره ها ، کوتاه بودن دوره ها  و البته با حفظ کیفیت آن است که باز هم کمتر در بین دیگر متد های مورد استفاده در موسسات آموزش زبان انگلیسی دیده می شود . اگر قبلا به این موسسات سر زده باشید حتما با دوره های طولانی روبرو شده اید که گاها تا چند سال طول می کشند و در آخر هم نه مدرکی معتبر در سطح  بین المللی عطاء می شود و نا آمادگی برای کسب این نوع مدارک کسب می شود و حتی شخص از انجام کار های روزمره خود به زبان انگلیسی هم باز می ماند .

در دوره های Nclc زبان آموز با گذراندن مدت زمان کمتر از ۸ ماه نه تنها آمادگی کامل برای شرکت در امتحان بین المللی IELTS,TOEFL و … را پیدا می کند بلکه برای زندگی و امور کاری نیز به مشکل بر نمیخورد.

کسب این نتیجه تا جایی در دسترس و ساده می باشد که این دوره ها از گارانتی کسب نمره ۶ در Academic Module برخوردارند . البته این حداقل نتیجه ای است که زبان آموزان با استفاده از دوره های Nclc کسب می کنند و برای اثبات این ادعا می توانید به گالری همین وب سایت سر بزنید و گزیده ای از مدارک کسب شده توسط شاگردان این دوره ها را مشاهده کنید. گنجاندن تمامی تکنیک های مربوط IELTS, TOEFL و … در کنار مهارت های عمومی لازم نه تنها برای گذراندن امتحان بلکه برای زندگی کردن به زبان انگلیسی در کشورهای خارجی و انگلیسی زبان از دیگر نکته های قابل توجه و خارق العاده این دوره ها می باشد .

کلاس زبان انگلیسی

کلاس زبان انگلیسی

یاد گیری زبان انگلیسی در دوره های Nclc

ازدیگر ویژگی های منحصر به فرد دوره های Nclc می توان به آموزش هر دو لهجه رایج زبان انگلیسی یعنی لهجه بریتانیایی (British) و آمریکائی (American) اشاره کرد که باز هم متاسفانه از سوی دیگر دست اندر کاران آموزش زبان انگلیسی مورد بی توجهی قرار می گیرد . این امر به صورت آموزش لهجه بریتانیائی در ابتدا و تدریس لهجه آمریکائی بعد از ترم ۳ امکان پذیر شده است . این دو لهجه به طور کاملا سیستماتیک و با استفاده از کتاب ها و متدهای روز دنیا که در دانشگاه های معتبر مانند کامبریج تالیف و تدریس شده اند و جزو یکی از مهم ترین ابزارهای زبانی جهت مکالمه و برقراری ارتباط می باشند چون بدون آنها صحبت شخص ربات گونه و نازیبا به نظر خواهد رسید.

البته تفاوت های بسیاردیگری نیز قابل ذکر هستند که برای اطلاع از آنان می توانید با شماره های موسسه تماس گرفته و از مشاوره رایگان متخصصین ما بهره مند شوید .

۱ دیدگاه

  • دستور زبان انگلیسی شامل زبان‌شناسی نحوی و ساخت‌شناسی واژگانی این زبان است. بسیاری بر این باور هستند دستور زبان یا گرامر انگلیسی شامل قوانین زبان انگلیسی است در صورتی که حقیقتاً هیچ زبانی شامل قانون نیست (به استثناء زبان اسپرانتو). زیرا قانون توسط عده‌ای وضع می‌شود ولی گرامر توسط هیچ کس وضع نشده است در نتیحه برای اموزش آن فرمول بندی و این ها نیست و تنها همانطوری که در پست اشاره کردین با ایجاد شرایط تمرینی و استفاده ان ها امکان یادگیری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *