قوانین مهاجرت به انگلستان

قوانین مهاجرت به انگلستان مربوط به کسانی است که می خواهند برای تحصیل و کار در انگلستان ویا پناهندگی وارد این کشور بشوند و اقامت انگلستان را کسب کنند. دلایل زیادی برای این که چرا مردم ممکن است به انگلستان مهاجرت کنند وجود دارند اما دلایل اصلی مهاجرت به انگلستان موارد زیر می باشند:

پناهندگی انگلستان

پناهندگی انگلستان

پناهندگی انگلستان

افرادی پناهندگی انگلستان را انتخاب می کنند که کشور خود را برای زندگی امن نمی یابند. البته عوامل اجتماعی و اقتصادی نیز در تصمیم گیری برای پناهندگی انگلستان دخیل هستند. برای پناهندگی انگلستان به محض ورود به انگلستان باید درخواست پناهندگی داده و در صورت اثبات واجد شرایط بودن جلسه ای با مامور مهاجرت انگلستان و یک مصاحبه با یک کارمند  اداری اداره مهاجرت انگلستان خواهید داشت. معمولا ظرف ۶ ماه نتیجه مشخص خواهد شد و اگر اطلاعات داده شده نادرست باشند باید انگلستان را ترک کرده و به کشورخود بازگردید.

سرمایه گذاری در انگلستان

قوانین مهاجرت به انگلستان

قوانین مهاجرت به انگلستان

گروه دوم افرادی هستند که به دلیل اقتصادی به انگلستان مهاجرت می کنند. چرا که انگلستان بستر اقتصادی مناسبی برای سرمایه گذاری دارد و بسیار توسعه یافته است. انگلستان از جمله ثروتمند ترین کشورهای دنیا است، در نتیجه با سرمایه گذاری در انگلستان به بازار های اتحادیه اروپا دسترسی پیدا می کنیدو آینده تجاری خود را رقم می زنید.

کار در انگلستان

اقامت کاری انگلستان

اقامت کاری انگلستان

گروه سوم افرادی هستند که از طریق تخصص و کار به انگلستان مهاجرت می کنند. از ان جایی که کمبود برخی از مشاغل در انگلستان مشهود است، کارفرمایان مجاز می باشند تا نیروی کار خود را از خارج از انگلستان جذب کنند و اگر شما فرد متخصص و ماهری هستید که از طرف یک کمپانی یا کارفرما که از سفارت انگلستان مجوز دارند پیشنهاد شغلی را دارید می توانید از طریق  کار به انگلستان مهاجرت کنید.

تحصیل در انگلستان

گروه چهارم اشخاصی هستند که تحصیل در انگلستان را انتخاب میکنند. تحصیل در انگلستان از مقطع ابتدایی امکان پذیر است. تا ۱۲ سالگی تحصیل در مدارس شبانه روزی انگلستان اجباری است. البته اگر یکی از والدین همراه فرزند به انگلستان برود خوابگاه  الزامی نیست چون در این صورت کودک با یکی از والدین زندگی خواهد کرد. مقطع بعد GCSE می باشد. این دوره مختص سن ۱۳ تا ۱۶ سال است و بعد دوره A level که دو سال طول می کشد و پس از به اتمام رساندن این دوره وارد دانشگاه خواهید شد.

ویزای تحصیلی انگلستان

ویزای تحصیلی انگلستان

Foundation دوره یک ساله ایست که گپ تحصیلی را پر می کند و سپس برای پذیرش دانشگاه اقدام خواهید کرد.

دوره لیسانس در انگلستان سه سال به طول می انجامد و تحصیل فوق لیسانس در انگلستان  یک ساله است.تحصیل دکترا در انگلستان حداقل سه سال طول می کشد. در طول تحصیل کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا امکان کار نیمه وقت برای شما وجود خواهد داشت. پس از اتمام تحصیل و یافتن کارمی توانید اقامت دایم انگلستان را اخذ نمایید.

با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از آموزش های کاربردی زبان انگلیسی و از اخبار روز انگلستان و قوانین جدید با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *