مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی

آیا مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی برای همه امکان پذیر است؟ امروزه مهاجرت به کشورهای توسعه یافته در میان مردم کشور ما بسیار مرسوم شده و مردم در پی یافتن راهکارهایی برای دریافت اقامت دائم این کشورها هستند. از جمله کشورهایی که مردم ایران بسیار تمایل به مهاجرت به آن را دارند و در سال‌های اخیر نیز ایرانیان زیادی موفق به دریافت اقامت آن شده‌اند کشور کانادا می‌باشد. دریافت اقامت کشور کانادا دارای شرایط خاص و ویژه‌ای است و مزایای فراوانی نیز دارد. در ادامه به این موارد اشاره خواهیم داشت.

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی

همان گونه که اطلاع دارید کشور کانادا یکی از پیشرفته‌ ترین کشورهای دنیا بوده و از لحاظ اقتصادی نیز این کشور، اقتصادی بسیار قوی و موفق دارد. کیفیت زندگی در این کشور بسیار بالا بوده و مردم این کشور از رفاه و استانداردهای لازم برای یک زندگی مرفه و نرمال برخوردار هستند. اگر تمایل دارید به کشور کانادا مهاجرت کرده و اقامت دائم این کشور را دریافت کنید باید بدانید که بهترین راه دریافت اقامت این کشور از طریق کارآفرینی می‌ باشد.

افرادی موفق به دریافت اقامت کانادا و مهاجرت از طریق کارآفرینی خواهند بود که در ایران یک مدیر موفق و یا یک سرمایه گذار بزرگ و کارآفرینی موفق و نمونه باشند. این افراد با داشتن سرمایه لازم برای ایجاد کسب و کاری جدید در این کشور می‌توانند به ساده‌ترین و راحت‌ترین شکل ممکن اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کنند. اما باید بدانید که مهاجرت به هر کدام از استان‌های کشور کانادا دارای شرایط خاص خود می‌ باشد.

شرایط لازم برای دریافت اقامت کانادا

همان گونه که قبلاً نیز گفتیم هر کدام از استان‌های کانادا شرایط خاص خود را برای اقامت دارند. به طور کلی شخصی که تصمیم به کارآفرینی در این کشور و دریافت اقامت آن را دارد باید ۳ سال طی ۵ سال گذشته سابقه مدیریت داشته باشد. فرد متقاضی باید مقداری دلار کانادا بسته به استان انتخابی برای سرمایه گذاری سرمایه منقول و غیر منقول داشته باشد. و همچنین فرد متقاضی باید مبلغ قابل توجهی نیز برای سرمایه گذاری و ایجاد شغل در این کشور داشته باشد. انجام یه سفر به مدت حداقل یک هفته برای آشنایی با شرایط کار و زندگی در آن استان از شرایط لازم برای دریافت اقامت به کانادا با کارآفرینی می‌ باشد.

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مزایای از طریق کارآفرینی

مهاجرت از طریق کارآفرینی دارای مزایای زیادی است که در ادامه به تعدادی از این مزیت ها و ویژگی‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • مبلغ پایین سرمایه گذاری
  • دریافت اقامت دائم کانادا به طور مستقیم
  • در صورت سکونت در استان مورد نظری که قصد کار در آن را دارید یک چهارم از ودیعه قبل از سرمایه گذاری به شما برگشت داده خواهد شد.
  • قبل از پرداخت ودیعه جهت سرمایه گذاری شما می‌توانید به استان مورد نظر در کانادا سفری جهت آشنایی با آن منطقه داشته باشید.
  • در صورت انجام سرمایه گذاری ودیعه شما بازگردانده خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *