مهاجرت تحصیلی Tier 4 visa

مهاجرت تحصیلی Tier 4 visa ویزای Tier 4 برای درس خواندن در انگلستان صادر می شود و شما برای مهاجرت و تحصیل در انگلستان باید برای ویزای Tier 4 درخواست نمایید مگر این که ویزای معتبری را از قبل دارید که به شما اجازه می دهد درخواستی را برای ویزای Tier 4 نمایید . ویزای Tier 4 برای Full time degree  صادر می شود نه دوره های کوتاه مدت. برای دریافت این ویزا در ابتدا بای CAS  را از دانشگاهی که مورد تایید(UKVI)  است دریافت کنید.

  • CAS مخفف Confirmation of Acceptance for Studies می باشد.
  • UKVI مخفف UK Visa and immigration  می باشد.

در مرحله بعد باید مدارک ویزای دانشجویی را فراهم کنید که هم شهریه و هم هزینه های ماهیانه زندگی شما را اثبات می کنند. میانگین شهریه سالانه ۱۲۰۰۰ پوند است اما می تواند از ۸۰۰۰ پوند تا ۳۶۰۰۰ پوند باشد.همچنین باید ثابت کنید که تا ۹ ماه به ازای هر ماه ۱۲۶۵ پوند برای پرداخت هزینه های زندگی در شهر لندن را دارید که مجموعا ۱۱۳۸۵ پوند می شود.

مهاجرت تحصیلی Tier 4 visa

مرحله بعد برای ویزای دانشجویی شامل پر کردن فرم درخواست به صورت انلاین می باشد و همینطور اثر انگشت و عکسی که در Visa Application Centre گرفته شده است.

در صورتی که بیشتر از ۶ ماه قصد زندگی در کشور انگلستان را دارید مبلغ ۱۵۰ پوند بابت هزینه خدمات درمانی در سال و یا اگر این مدت زمان ۶ ماه یا کمتر است مبلغ ۷۵ پوند را باید به صورت انلاین پرداخت کنید تا به (UK’S National Health Service (NHS دسترسی داشته باشید. به یاد داشته باشید در صورتی می توانید درخواست این ویزا را بکنید که تایید یه پذیرش برای تحصیل را در سایت وارد کرده باشید.

مهاجرت تحصیلی Tier 4 visa

مهاجرت تحصیلی Tier 4 visa

اجازه کار

در دوره کارشناسی ۱۰ ساعت در هفته به شما اجازه کار داده می شود.در دوره کارشناسی ارشد ۲۰ ساعت در هفته و در دوره دکترا ۳۰ ساعت کار در هفته. در تعطیلات مجاز هستید که به صورت تمام وقت کار کنید.

چه زمانی درخواست دهیم؟

بعد از گرفتن CAS سه ماه قبل ازشروع ترم می توان درخواست داد. به عنوان مثال اگر شروع ترم در ماه سپتامبر است شما CAS را تقریبا در پایان ماه ژوئن دریافت می کنید.آیا خانواده می توانند تحت ویزای Tier 4 dependant وارد کشور انگلستان بشوند؟

در صورتی که دوره کارشناسی ارشد را می گذرانید و این دوره ۱۲ ماه یا بیشتر است فقط همسر و فرزندان می توانند تحت ویزای Tier 4 dependant همراه با شما وارد کشور انگلستان شوند.دوره های زبان، کارشناسی و Below degree level به شما اجازه آوردن همراه را نمی دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *