تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان

اگر به دنبال تحصیل در انگلستان هستید در این مقاله همراه ما باشید در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد تحصیل در انگلیس بدون مدرک زبان بپردازیم، یکی از مهمترین مدارکی که برای تحصیل در انگلستان لازم است مدرک آیلتس است که گرفتن آن بسیار دشوار می باشد به همین دلیل عده کثیری از تحصیل در این کشور منصرف می شوند. اما نباید نگران باشید چرا که تحصیل در انگلیس بدون مدرک زبان نیز امکان پذیر است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. البته لازم به ذکر می باشد که موسسه nclc کلاس های آموزش آیلتس تضمینی را به صورت خصوصی بر گزار میکند .

تحصیل در انگلیس بدون مدرک زبان

برخی از دانشگاه های معتبر در کشور انگلستان هستند که امکان تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان را برای دانشجویان خارجی فراهم می کنند. به منظور تحصیل در این دانشگاه ها، شخص متقاضی باید در درس زبان انگلیسی سال دوازدهم این کشور حداقل نمره ۷۰ درصد برای برد دولتی کسب کند.

بر این اساس شخص متقاضی تحصیل در انگلستان باید از مهارت های بالایی در نوشتن و دانستن واژه برخوردار باشد تا لزومی برای شرکت در امتحان آیلتس نباشد. در ادامه به چند دانشگاه که تحصیل در انگلستان را امکان پذیر کرده اند خواهیم پرداخت.

تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان

تحصیل در انگلستان  در دانشگاه بریستول

یکی از دانشگاه هایی که تحصیل در انگلستان را امکان پذیر کرده است، دانشگاه معروف بریستول می باشد، این دانشگاه از دانشگاه های ممتاز کشور انگلستان محسوب می شود که از لحاظ آموزش و داشتن اساتید با کیفیت یکی از مناسب ترین دانشگاه برای دانشجویان خارجی محسوب می شود. در این دانشگاه در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و در رشته هایی مثل حقوق و تجارت و علوم طبیعی می توان تحصیل کرد. برای ورود به این دانشگاه کلاس دوازدهم در یک موسسه معتبر باید گذرانده شود و امتیاز زبان حداقل ۷۵ درصد باشد.

تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان در دانشگاه بولتون

یکی دیگر از دانشگاه هایی که تحصیل در انگلستان را امکان پذیر کرده است، دانشگاه بولتون است، برای افرادی که مدرک زبان آیلتس ندارند این دانشگاه یک دانشگاه فوق العاده محسوب می شود. در این دانشگاه دوره های گسترده ای برای تحصیل ارائه می شود که از دوره های تمام وقت، نیمه وقت تا دوره های دیپلم را شامل می شود.

تحصیل در  دانشگاه رابرت گوردون انگلیس بدون مدرک زبان

یکی دیگر از موسسات عالی در انگلستان که می توانید بدون مدرک زبان در آنجا ادامه تحصیل دهید، دانشگاه رابرت گوردون است که دارای دوره های آموزشی گسترده و با اساتید مجرب است در این دانشگاه و در دوره های لیسانس و فوق لیسانس دوره های مدیریت تجارت، سلامت، طراحی و تکنولوژی ارائه می شود. برای ثبت نام در این دانشگاه داشتن دیپلم یا گواهی معادل از موسسه معتبر به همراه نمره زبان حداقل ۶۰ لازم است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *