دریافت ویزای کار آلمان

امروزه مهاجرت به یکی از دغدغه های نیروی جوان کشور تبدیل شده است و خیلی از افراد قصد دارند برای کار به کشورهای اروپایی مهاجرت کنند. در بین کشورهای اروپایی امکان دریافت ویزای کار آلمان به دلیل داشتن رشد منفی جمعیت، بیشتر از سایر کشورها است. در این مقاله به نحوه دریافت و شرایط ویزای کار آلمان می پردازیم.

نحوه دریافت ویزای کار کشور آلمان

برای دریافت ویزای کاری آلمان شما باید یک قرارداد کاری یا job offer از سوی یکی از شرکت های آلمانی داشته باشید تا بتوانید با گرفتن وقت سفارت آلمان برای دریافت ویزا اقدام کنید. در صورتی که شما بدون “” جاب افر “” برای گرفتن ویزای کاری اقدام کنید، در صورت موافقت با درخواست شما یک ویزای جستجوی کار آلمان برای شما صادر خواهد شد. ویزای جستجوی کار آلمان یا JOB SEEKER یک نوع ویزا است که به شما این امکان را می دهد تا به کشور آلمان سفر کنید و از زمان گرفتن ویزا به مدت ۶ ماه می توانید در آلمان به دنبال یک شغل مرتبط با تخصص خود بگردید. در صورتی که موفق به پیدا کردن شغل شوید، برای شما یک ویزای کار صادر خواهد شد که معمولا به مدت ۴ سال اعتبار دارد.

دریافت ویزای کار آلمان

دریافت ویزای کار آلمان

شرایط ویزای کاری آلمان

دو شرط مهم برای ویزای کاری آلمان وجود دارد. اول اینکه شما باید تحصیلات و سابقه کار مرتبط با شغل مورد نظر داشته باشید و دوم اینکه مدرک زبان آلمانی داشته باشید. البته احتمال اینکه بدون مدرک زبان آلمانی ( با داشتن آشنایی متوسط به زبان آلمانی) پذیرش شوید وجود دارد ولی  در این شرایط احتمال پذیرش شما کمتر خواهد بود.

مدارک لازم برای دریافت ویزای کاری برای آلمان

برای درخواست دریافت ویزای کار به کشور آلمان شما باید مدارک زیر را به سفارت کشور مربوطه تحویل دهید :

  • رزومه کامل شخص متقاضی
  • پرینت از موجودی حساب شخص متقاضی
  • سوابق کاری شخص متقاضی
  • دو قطعه عکس ۳*۴
  • شناسنامه متقاضی به همراه کپی
  • بیمه نامه
  • مدارک شخص متقاضی که به زبان آلمانی یا انگلیسی ترجمه شده باشد
  • پر کردن فرم تقاضا

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره و اقدام برای ویزای کار آلمان تضمینی با کارشناسان ما در موسسه  nclc تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *