ویزای تحصیلی کارشناسی انگلستان

ویزای تحصیلی کارشناسی انگلستان تحت ویزای Tier 4

دوره کارشناسی در انگلستان دوره ای سه ساله است و برای ورود به این مقطع نیاز به آیلتس دارید البته در صورتی که نمره آیلتس مورد نظر را اخذ نکنید می توانید وارد کالج زبان شده و سپس برای دانشگاه اقدام کنید. دانشجوی دوره کارشناسی ۱۰ ساعت در هفته اجازه کار دارد و البته در تعطیلات میتواند به صورت تمام وقت کار کند.

شهریه دوره کارشناسی در کشور انگلستان

شهریه دوره کارشناسی در انگلستان از حدود ۱۰۰۰۰ پوند شروع می شود تا ۳۵۰۰۰ پوند یا حتی بیشتر البته برای مدارک پزشکی . شهریه دانشگاه در تمام سطوح برای مدارک علوم انسانی و اجتماعی کمترین است در حالی که بالینی به طور قابل ملاحظه  ای گرانتر هستند. البته این هزینه ها ممکن است که کمی دلهره آور باشند ولی در نظر داشته باشید که بیشتر دانشگاه های کشور انگلستان در مقایسه با کشور آمریکا برنامه های کوتاه تری را پیشنهاد می دهند. به عنوان مثال برای اخذ مدرک کارشناسی سه سال به جای ۴ سال و برای مدرک کارشناسی ارشد یک سال به جای دو سال زمان نیاز است. بنابراین یک سال شهریه و هزینه زندگی کسر می شود.

ویزای تحصیلی کارشناسی انگلستان

ویزای تحصیلی کارشناسی انگلستان

هزینه زندگی در کشور انگلستان

متوسط هزینه زندگی سالانه در کشور انگلستان، خارج از لندن، برای دانشجویان ۱۲۰۵۶ پوند می باشد. بیشتر دانشجویان حدود  ۱۵۰ پوند در ماه برای خواربار و غذا صرف می کنند که با مخارج یک سال تحصیلی ۱۳۵۰ پوند می شود. در صورتی که در  شهر لندن مایل به تحصیل هستید ۱۵۱۸۰ پوند در سال را برای خدمات و کالاها در نظر بگیرید.

بزرگترین تفاوت در هزینه زندگی در لندن نسبت به بقیه شهرهای کشور انگلستان اجاره ملک می باشد.مخارج تخمین زده شده برای خوابگاه در هر سال تحصیلی (۹ ماه)۸۰۳۴ پوند است اما ممکن است شما از خوابگاه استفاده کنید یا هم خانه ای داشته باشید که در این صورت مخارج مقرون به صرفه تر خواهد بود.

اجاره ملک در کشور انگلستان

میانگین اجاره ملک در کشور انگلستان بستگی به جایی دارد که شما برای زندگی انتخاب می کنید. اجاره یک آپارتمان یک خوابه از ۶۵۰ پوند در ماه در شهر لندن و در خارج از لندن ۵۵۰ پوند است. در صورتی که هزینه های انرژی به اجاره خانه اضافه شود این مبالغ بیشتر خواهد شد. سوخت و آب بها اگر شامل اجاره نشوند در هفته حدود ۴۵ پوند می باشند.

مالیات Council tax

در صورتی که در لندن زندگی می کنید باید این مالیات را پرداخت کنید و این مالیات بر اساس جایی است که در ان زندگی می کنید و همینطور تعداد نفراتی که با شما زندگی می کنند. این مالیات صرف  جمع آوری زباله، نیروهای پلیس و هزینه نگهداری خیابان ها می شود و معمولا در حدود ۲۵ پوند در هفته می باشد.

TV license

برای تماشای تلویزیون چه برنامه ها را روی کامپیوتر و چه تب لت تماشا کنید برای ان هزینه باید پرداخت شود و این هزینه سالیانه ۱۵۰ پوند برای تلویزیون رنگی میباشد.

با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از آموزش های کاربردی زبان انگلیسی و از اخبار روز انگلستان و قوانین جدید با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *