چرا زبان آموزان در موسسه NCLC به این برند وفادار هستند؟

بسیاری از افرادی که تاکنون قصد یادگیری تضمینی زبان انگلیسی را داشته اند صد در صد با این مشکل مواجه شده اند که موسسات متعددی که ادعای آموزش تضمینی زبان انگلیسی را دارند، امتحان کرده اند.

برای مدت زمانی در این موسسات، زبان انگلیسی را آموخته اند ولیکن بعد از مدتی که نتیجه ی مطلوب را کسب نکردند ادامه ی کار را رها کرده و بعد از گذشت چندی دوباره نیاز به یادگیری تضمینی زبان انگلیسی را احساس کرده اند، این بار موسسه ی دیگری را برمی گزینند به این امید که نتیجه ی مطلوبی را که قبلا کسب نکرده اند بتوانند در این موسسه ی جدید بدست آورند اما دوباره درگیر این چرخه ی معیوب می شوند.

یادگیری تضمینی زبان انگلیسی

یادگیری تضمینی زبان انگلیسی

چرخه ای که ناشی از وجود عناصر و مشکلات مختلفی است در حوصله ی این بحث نمی گنجد و در مقالات دیگر موجود در سایت به طور مبسوط بر روی آن ها بحث های گوناگونی از دیدگاه های علمی و روانشناختی صورت گرفته است.

آموزش زبان انگلیسی در موسسه زبان انگلیسی nclc

با وجود تمامی این اوصاف موسسه زبان انگلیسی NCLC شاید تنها موسسه ای باشد که همواره زبان آموزان خود را وفادار به نام و برند خود نگاه داشته است. بسیاری از زبان آموزان در موسسه زبان انگلیسی NCLC با وجود آن که دوره های فوق فشرده ی IELTS را گذرانده اند و نمره ی مطلوب خود را نیز کسب نموده اند ولی حتی پس از آن نیز به منظور حفظ ارتباط خود با زبان انگلیسی و به روز نگاه داشتن دانش خود در زبان انگلیسی باز هم از دوره های گوناگون آموزشی موسسه زبان انگلیسی NCLC استفاده می نمایند.

یا بسیاری دیگر از دانشجویان که هر چند نیازی به اخذ مدرک IELTS ندارند، هر یک به دلایل گوناگونی موسسه ی زبان انگلیسی NCLC را برای گذراندن دوره های آموزشی زبان انگلیسی برمی گزینند و همواره موسسه زبان انگلیسی NCLC را به عنوان بهترین در امر آموزش تضمینی زبان انگلیسی به دوستان و آشنایان خود معرفی می نمایند.

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

پارامتر های کب موفقیت موسسه زبان انگلیسی NCLC

اولین نکته ای که موسسه ی زبان انگلیسی NCLC را از سایر موسسات همکار ما متمایز می سازد روش منحصر بفردی است که تیم متخصص ما با الهام گرفتن از برترین و به روزترین متدهای آموزشی جهان و بر پایه ی اصول زبان شناسی و روانشناختی در ایران بنیان گذاری کرده است. این روش خیلی سریع جای خود را در میان علاقمندان به یادگیری تضمینی زبان انگلیسی باز کرد و اکنون زبان آموزان زیادی این روش را به عنوان بهترین متد موجود در کشور شناخته اند و آن را همواره به سایر دوستان و آشنایان خود که علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی هستند معرفی می نمایند.

یادگیری تضمینی زبان انگلیسی در موسسه nclc

در موسسه ی زبان انگلیسی NCLC ما تنها به شما تدریس نمی کنیم، بلکه در تمامی طول مسیر دستیابی به اهداف تان در کنارتان خواهیم بود. نکته ای که بسیاری از زبان آموزان بدان اشاره می کنند توجه و اهمیتی است که دپارتمان آموزش زبان انگلیسی NCLC به زبان آموزان خود دارد. برای هر دانشجو برنامه مدون و منسجم موجود است و اساتید در تمام طول دوره تمام توان خود را برای کمک به شما برای کسب هدف خود صرف می نمایند.

به کرات وقت بسیاری در خارج از زمان کاری اساتید صرف طرح و تصحیح تکالیف هر جلسه ی زبان آموزان می شود تا کلاس برآیند بهتر و مطلوب تری داشته باشد. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که اساتید موسسه زبان انگلیسی NCLC تنها در این موسسه مشغول به تدریس می باشند و لذا تنها بار فکری آنان زبان آموزان این موسسه می باشند و با توجه به پایبندی آنان به اهداف زبان آموزان ،در تمام طول مسیر همراه آنان خواهند بود.

موسسه nclc

موسسه nclc

خوشنامی اعتباری نیست که به راحتی کسب گردد ولیکن به آسانی خدشته دار می گردد و خوشنامی که موسسه زبان انگلیسی NCLC در طول سال ها کسب کرده و حفظ نموده است به عنایت همراهی زبان آموزانی بوده است که همواره مهر تاییدی بر کیفیت کار موسسه ی زبان انگلیسی ما زده اند و برند NCLC را به عنوان بهترین در کشور به سایرین توصیه نموده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *