اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری

آیا اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری امکان پذیر است ؟چرا باید در انگلستان سرمایه گذاری کنیم؟ آیا با سرمایه گذاری در انگلستان می شود اقامت انگلستان را اخذ کرد؟ آیا تحصیل در انگلستان برای فرزندان رایگان است؟

با سرمایه گذاری در انگلستان اقامت و افزایش در آمد شما تضمین می شود چرا که انگلستان کشوری توسعه یافته است و از ثروتمند ترین کشور های جهان می باشد. لذا با سرمایه گذاری در انگلستان به بازارهای اتحادیه اروپا دست خواهید یافت. هزینه های اندک کارو بازدهی بالا در انگلستان این کشور را مقصد جذابی برای سرمایه گذاران کرده است. مهمتر از همه این که برای راه اندازی یک کسب و کار در انگلستان به مدت زمان کوتاهی نیاز دارید و همچنین مالیاتی که در انگلستان از کارفرما دریافت می شود بسیار کم است.

جذب نیروی کار در انگلستان از درصد بالایی برخوردار است و انگلستان از این بابت در رتبه اول بین کشورهای دنیا قرار دارد. به علاوه موانعی که برای ایجاد کسب و کار در انگلستان وجود دارند بسیار کم می باشند و با توجه به پایگاههای  تحقیقاتی این کشور، انگلستان در زمینه نوآوری از دیگر کشورها پیشی گرفته است.از جمله موارد دیگر که سرمایه گذاری را در انگلستان مطمئن تر می سازد سیاست پایدار و شفافیت بین المللی این کشور است و در مقایسه با آمریکا، ژاپن، آلمان و فرانسه از نظر فساد در مقام بهتری قرار دارد و فساد کمتری در انگلستان وجود دارد. انگلیسی بودن زبان این کشور نیز خود مزیتی است که ارزش سرمایه گذاری در انگلستان را بالا می برد.

اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری

اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری

 ویزای سرمایه گذاری انگلستان (Entrepreneurs (Tier1

اگر مایل به سرمایه گذاری در انگلستان هستید باید برای ویزای (Tier1) درخواست کنید. با این ویزا این امکان برای شما وجود دارد که بیش از یک تجارت را راه بیاندازید. شما می توانید self employed باشید، یعنی برای خود کار کرده و کار فرما نداشته باشید.

در صورتی که مایلید در کسب و کارهای موجود در انگلستان سرمایه گذاری کنید و یا کسب و کار خود را راه اندازی کنید باید نشان دهید که مبلغ ۲۰۰۰۰۰ پوند سرمایه دارید که در یک کمپانی یا تجارت در انگلستان سرمایه گذاری کنید.

اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری

اگر business plan قوی و متقاعدکننده ای داشته باشید همراه با ۲۰۰۰۰۰ پوند می توانید درخواست ویزای سرمایه گذاری را بکنید. سه ماه قبل از سفر می توانید درخواست این ویزا را داشته باشید. اگر business plan نداشته باشید تیم متخصص ما جهت سرمایه گذاری در انگلستان business plan را با توجه به تجربه، تخصص و علایق کاری شما آماده کرده و برای به دست آوردن حداکثر امتیاز نیاز دارید که نشان دهید در زبان انگلیسی از سطح بالایی  بر خوردار هستید.(آیلتس ۶) همچنین توانایی شما برای اقامت در کشور انگلستان بدون نیاز به حمایت دولت بر اساس وضعیت مالی فعلی شما امکان پذیر است.

ویزای شما که صادر شد، مجاز به ورود به کشور انگلستان هستید.شما برای حد اکثر ۳ سال و ۴ ماه اجازه ورود به کشور انگلستان را پیدا می کنید. اگر این ویزا را دارید و سه سال از ان گذشته می توانید دو سال دیگر ان را تمدید کنید. شایان ذکر است که در صورت اقامت ۵ ساله در انگلستان می توانید برای سکونت ( Settlement ) در خواست دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *