تغییرات قوانین مهاجرت به کانادا

تغییرات قوانین مهاجرت به کانادا

  • اقامت دایم کانادا
  • ویزای ازدواج کانادا
  • تغییرات جدید اکسپرس انتری ۲۰۱۸

اقامت دایم کانادا

اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید و مایلید که اقامت کانادا را اخذ کنید باید از آخرین تغییرات قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۱۸ آگاه باشید. در مقاله زیر به آخرین تغییراتی می پردازیم که در قوانین مهاجرت به کانادا اعمال می شوند. اگر درخواست اقامت دایم کانادا را داده اید و می خواهید بدانید شرایط اقامت فرزند شما به چه صورت خواهد بود تغییر قوانین حاکی از آن است که ازتاریخ ۲۴ اکتبر ۲۰۱۷ سن قانونی برای فرزند شما از زیر ۱۹ سال به ۲۲ سال افزایش پیدا کرده است.

ویزای ازدواج کانادا

اگر با شخصی که اقامت دایم کانادا و یا شهروندی این کشور را دارد ازدواج کنید می توانید اقامت دایم کانادا را اخذ کنید. قبل از این حداقل ۲ سال باید با همسر خود زندگی می کردید اما قانون ۲ سال زندگی، اخیرا لغو شده است.

تغییرات قوانین مهاجرت به کانادا

تغییرات قوانین مهاجرت به کانادا

تغییرات جدید اکسپرس انتری ۲۰۱۸

سیستم فدرال اکسپرس انتری مشهورترین سیستم مهاجرتی است که بر مبنای امتیاز است. دولت کانادا تغییرات اساسی در قوانین و مقررات اکسپرس انتری ایجاد کرده است. زبان های فرانسه و انگلیسی، زبان های رسمی کانادا هستند، لذا اگر به زبان فرانسه مسلط هستید ۳۰ امتیاز اضافه برای درخواست اقامت دایم کانادا از طریق سیستم اکسپرس انتری فدرال کسب خواهید کرد. ۱۵ امتیاز برای این سیستم بانک کار اضافی هم اگر خواهر یا برادری در کانادا دارید به شما اضافه خواهد شد.

افتتاح حساب در دیگر اجباری نیست. فاکتورهایی که در امتیاز دهی سیستم اکسپرس انتری مورد ارزیابی قرار می گیرند. حداکثر امتیاز مهاجرت به گروه سنی ۱۸ تا ۳۵ سال تعلق می گیرد. اگرچه شما می توانید اقامت دایم کانادا را پس از ۳۵ سال دریافت کنید ولی امتیاز شما برای سن کاهش می یابد. در صورتی که دارای تحصیلات عالیه هستید امتیاز بیشتری را کسب خواهید کرد و مهارت زبانی شما نیز بسیار حایز اهمیت می باشد. تجربه کاری سه سال یا بیشتر امتیاز شما را افزایش می دهد. پس اگر فرصت کافی دارید عجله نکنید و به تجربه کاری خود بیافزایید. امتیازات همسر شما نیز به عنوان عاملی مفید در افزایش کل امتیاز شما در نظر گرفته می شود.

مشاوره تخصصی را در خصوص تغییرات قوانین مهاجرت کانادا در اختیار شما قرار خواهند NCLC متخصصین مهاجرت مؤسسه داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *