هزینه زندگی در انگلیس

اگر قصد دارید تا به انگلستان برای یک سفر کوتاه بروید و یا قصد مهاجرت به انگلستان را دارید لازم است تا بیشتر درباره هزینه زندگی در انگلیس بدانید. پس در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست آورید.

هزینه زندگی در انگلیس

اولین و مهمترین هزینه ای که برای زندگی در کشور انگلیس متقبل خواهید شد، هزینه های مربوط به اقامت می باشد. اگر بخواهید در پایتخت انگلستان یعنی شهر لندن اقامت کنید برای هر شب اقامت در یک هاستل باید ۱۵ تا ۴۰ پوند پرداخت نمایید. امکانات هاستل ها متفاوت می باشد و برخی از آنها به شما وای فای رایگان به همراه صبحانه نیز ارائه می کنند. اگر هم می خواهید در هتل اقامت کنید بسته به نوع هتلی که انتخاب می کنید باید حداقل ۱۰۵ پوند را به صورت هر شب پرداخت نمایید.

هزینه زندگی در انگلیس

هزینه زندگی در انگلیس

البته می توانید آپارتمان هایی با شبی ۸۰ پوند نیز در کشور انگلیس پیدا کنید. بخش دیگر هزینه زندگی در انگلستان مربوط به خورد و خوراک می باشد اگر بخواهید با غذاهای ارزان خودتان را سیر کنید می توانید با ۵ پوند نیز این کار را انجام دهید. در رستوران های ارزان قیمت هم هر وعده غذا با قیمتی حدود ۲۰ تا ۳۰ پوند ارائه می شود. بخواهید خودتان هم آشپزی کنید به صورت میانگین هفته ای ۵۰ پوند نیاز دارید. هزینه های مربوط به حمل و نقل نیز وجود دارد. می توانید سوار مترو شوید و با ۲.۸ پوند به هر نقطه از شهر که خواستید بروید همچنین امکان کرایه دوچرخه نیز برای شما وجود دارد.

صرفه جویی هزینه زندگی در انگلیس  

اگر می خواهید به دنبال روشی باشید که بتوانید صرفه جویی هزینه زندگی در انگلستان کنید می توانید به عنوان مثال به سراغ بازدید از جاذبه های گردشگری رایگان این شهر بروید. صرفه جویی هزینه زندگی در انگلیس کاری نسبتا سخت است. برخی از موزه ها در شهر لندن رایگان می باشند. اویستر کارت تهیه کنید و با آن تا ۵۰ درصد در هزینه های مترو و اتوبوس صرفه جویی کنید. همچنین می توانید بیشتر نقاط دیدنی شهر لندن را نیز به صورت پیاده بروید و دیگر هزینه ای پرداخت نکنید. همچنین می توانید از آفرهای لحظه آخری برای فروش بلیط های نمایش ها و فیلم های مختلف نیز استفاده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *